Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Szerintetek igaz az, hogy attól valaki meleg legyen, mert gyerekkorában pasik molesztálták?
Figyelt kérdés
Itt olvastam ilyet, de nagyon hihetetlennek tűnik.2019. dec. 21. 16:50
2/13 anonim válasza:
Én mérget veszek rá, hogy ilyen miatt lettem meleg.
3/13 anonim válasza:
Mindenki másként reagál, de igen van ilyen.
4/13 anonim válasza:
Nem tudom.....egy traumából táplálkozva éli meg a szexuális vágyait? Laikus vagyok ....de szerintem nem lehet.
5/13 anonim válasza:
Lehet.En mar irtam ki kerdest errol...2 fiu is molesztalt.A masodiknal inkabb hagytam...neki kellett volna tobb esze legyen de mar mind1.Szerintem azota csipem a sajat nemem...
6/13 anonim válasza:
ma 17:42 vagyok.A privat ironak valaszolom,h nem irok vissza,mert nem akarom a nick nevem senkinek meg mutatni.Ne haragudj!
7/13 anonim válasza:
Elképzelhető, ha ez volt az első szexuális jellegű élménye.
8/13 anonim válasza:
En szinte kizartnak tartom. Ha egy not megeroszakolnak sem vagyik utana ra, hogy ujra atelje.
9/13 anonim válasza:
Ez messze nem igaz.Vannak akik ezzel nyugtatják magukat .
A sérült kromoszómát nem mások adják tizen éves korban .
10/13 anonim válasza:
A vallásosaknál előfordulhatnak ilyen jelenségek. Erős múlttal rendelkezik három nagy világvallás ezen a téren.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!