Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Hogyan lehet elmondani egy...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan lehet elmondani egy nőnek, hogy kezdő vagyok a szexben?

Figyelt kérdés
Már elég idős vagyok, elég furán venné ki magát, ha megmondanám neki az igazat.
2018. dec. 30. 15:01
 1/5 anonim ***** válasza:
58%
Nem kell megmondanod, elég hamar le fogja venni.
2018. dec. 30. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 alonelyman ***** válasza:
Így: szia, kezdő vagyok a szexben.
2018. dec. 30. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha nem mondod el, akkor is tudni fogja

Vagy csak azt hiszi, hogy retardált vagy

Így egyszerűbb lenne őszintének lenned...

2018. dec. 30. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Mi ebben a nehéz?
2018. dec. 30. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nemrég lebeszéltem egy szexrandit egy nagydumás sráccal. Arra számítottam, hogy majd "lebeszéli rólam a bugyit," de amikor találkoztunk teljesen zavarban volt, nekem kellett mindenben kezdeményezni. Azt mondta, hogy volt már komoly kapcsolata, ezért arra számítottam, hogy tapasztalt lesz, de sajnos teljesen mozdulatlan volt, végig feküdt alattam és hamar el is ment..


Ha tudom előre, hogy tapasztalatlan, akkor lehet, hogy máshogyan viselkedtem volna vele. Nem azzal volt a baj, hogy az, hanem azzal, hogy eltitkolta és próbálta azt adni be, hogy milyen tapasztalt.


Csalódás volt az egész, pedig már voltam másik szűz fiúval is, akivel viszont isteni volt a szex, mert elmondta előre és úgy építettük fel.


N

2018. dec. 30. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu