Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Szerintetek lehet ebből...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Réka010203 kérdése:

Szerintetek lehet ebből valami? Ha igen mit tegyek?

Figyelt kérdés
Tizenegyedikes (harmadikos)középiskolás lány vagyok. Nagyon tettszik a történelem tanárom olyan jóképű 35 körüli férfi. Órán többször is szemezünk és mindig ad ötöst még ha csak egy két választ mondok az órákon akkor is. Sosem szól rám hogy ülök vagy hogy beszélek a többiekre meg mindig. Folyósón is mindig nézzük egymást nagyon kedves velem és észreveszi ha bajom van. Szeretném h több lenne közöttünk, mit tegyek?

2017. dec. 14. 21:57
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Várd meg míg végzel a sulival és akkor mehet a dolog utána. Tesi tanár vagyok így tudom, hogy mennyi kockázattal jár egy ilyen a tanár részéről, nem mellesleg, hogy a mai lányok szinte mind akar valamit és ezt kezelni baromi nehéz hisz, ha valamelyik kis királylánynak nem tetszik, hogy nem akarsz vele lenni, akkor feljelent akár, hogy zaklattad...és engem rúgnak ki a semmiért. Szóval felejtsd el, ha tényleg tetszel neki, akár még meg is várhat, ha elballagsz.
2017. dec. 14. 22:01
 2/7 A kérdező kommentje:
#1 köszi a válászt, én nem rúgatnám ki csak mert nem jövök be neki,nem vagyok az a tipikus hisztis csaj én jót akarok neki és vele lenni
2017. dec. 14. 22:16
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Bármit tesztek, bárhogyan alakul: SENKI nem tudhatja meg az iskolán belül. Komoly problémák adódhatnak belőle, de ezt nem kell bemutatni. A legbiztosabb, ha átmész egy másik iskolába, és úgy léptek kapcsolatba. (Persze előbb meg kell tudnod, hogy komolyak-e a szándékai, ne legyen felesleges ez a művelet...)