Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Akik szoktak járni prostikhoz, milyen gyakran, és mennyit költötök rá havonta?
Ez attól függ milyenhez megy.
Mert van aki a sarki 5 ezreshez megy heti rendszerességgel
Valaki meg megy az igényesebb 15-20 ezres lakáson dolgozó lányhoz havi 1x max 2x ha megteheti.
Megtehetném, de mivel tiszta gáz érzés utána, így kb. csak évente megyek, 15 ezerért...
43f.
Én kb havonta-kéthavonta, mikor esetleg megkívánom a szexet, akkor elmegyek. 15-ből minden olyat megkapsz, amiért egy barátnőnek napokat könyörögnél.
Sajnos ott tartok, hogy manapság a barátnő csak a felső 10 000-nek elérhető luxus. Az átlagos csajoknál is a minimum elvárás a luxuy BMW/AUDI/Merci, a Hawaii nyaralás, amit havi 350-400 000 Ft-os átlagbérből nem tudsz kifinanszírozni.
És ezek mellett meg ha esetleg havonta akarsz egy kis szexet, akkor azért is könyörögni kell. Hát akkor inkább örömlány, ott tudom mire fizettem be, és meg is kapom a "fáj a fejem" kifogás nélkül.
29/F
"amit havi 350-400 000 Ft-os átlagbérből" Ezen jót nevettem. 350-400.000 ft-os átlagbér! :D :D :D Hol? Magyarországon? Ahol az emberek 80%-a 100.000 nettót, meg 80.000 nettó minimálbérből él? Nem tudom eldönteni, hogy ennyire nem a valós világban élsz, vagy csak provokálni akarsz. A válaszod többi részével annyiban egyet értek, hogy ha barátnőt akarsz, akkor tényleg a kocsi a minimum, de azért egy átlag csajhoz nem kell luxus bmw. Már egy E46-tal is sok mindent elérhetsz, az pedig nagyon távol áll a luxus BMW-től. Hawaii nyaralás sem kell, ha már a horvát tengerpartra le tudod vinni, akkor is jó vagy. De ezek, az átlagosan szép és csinos 20 körüli csajokra vonatkoznak. Egy idősebbnek már lehet hogy több kell, főleg ha vállalkozói körökben mozogsz.
Kérdező, én csak pár havonta szoktam menni, amikor éppen magyarországon járok. Olyankor olyan 45-50.000 ft közötti összegben költök prostikra.
290 000 Ft az átlagkereset a KSH szerint. A 350-400 bruttó az pont 230-260 000 Ft körül van, ergo kicsit alá is lőttem.
Ami azt illeti, le tudom vinni oda is, igaz, de akkor nem 5 csillagos teljes ellátásos útra, hanem apartman. Ami meg manapság nekem lehet hogy tökéletesen megfelel, de a nőknek tuti nem.
Az autóról csak annyit, hogy az E46 is BMW, amit ha hozzám vágnának se kéne, németből max AUDI jöhet szóba. A BMW és a MErci egyaránt ipari hulladék. Van szervizes ismerősöm is, meg telephelyvezető ismerős a UNIX-nál. A BMW-hez sorozatban hordják a csere alkatrészeket, és nem csak a régi típusokhoz, ráadásul méregdrága minden.
A Merci meg a garázsban állva is képes szétrohadni magától. Egy több 10 millás autón ne kelljen már 4 éve múlva komplett házsó alvázat cserélni a pergő rozsda miatt kérem!
Ha olcsó, könnyen beszerezhető alkatrész kell, akkor a FIAT a nyerő. (Nekem most Punto van, városba A-ból B-be eljutni nem kell jobb, és hosszú úton is kényelmes.) Ha kicsit megbízhatóbb, de ellenben nehezen beszerezhető, drága alkatrészek, akkor valami japán, mondjuk Suzuki, Toyota, Honda.
#4-es voltam.
"290 000 Ft az átlagkereset a KSH szerint. A 350-400 bruttó az pont 230-260 000 Ft körül van, ergo kicsit alá is lőttem. "
Közgázt tanultam, tudom mi az átlagkereset, és hogy miért azt használják a mindenkori kormányok. Mert baromi szépen hangzik, csak éppen semmi köze nincs a valósághoz. Ha van 100 fő, 60 ember minimálbért (80.000 nettó ha jól tudom) kap, 30 ember mondjuk jobban keres és kap 150.000 ft nettót, 10 ember pedig keres havi 3.000.000 ft-ot, akkor átlagkeresetre 393.000 ft jön ki, ami tök jól hangzik, hogy Magyarországon, majdnem 400.000 ft az átlagkereset, csak éppen a valósághoz semmi köze. A kormány is ezzel hülyíti az átlagembereket. Ehelyett medián átlagbért kellene használni, mert az pontosabb képet ad. 2015-ben ez a szám nettó 118.000 forint volt. Máris nem tűnik olyan szépnek, mint a 350.000 ft-os átlagfizetés, ugye? Érdekes módon, a KSH nem közli a medián átlag bérre vonatkozó adatokat.
"Lapunk tudomása szerint a KSH már nem ad ki mediánkereseti adatokat, miközben 2015 óta nem használja 1991 óta alkalmazott létminimumérték-számítási módszertanát sem. Tavaly óta a Policy Agenda folytatja a KSH létminimum modellje alapján történő méréseket: ennek alapján a 2015-re meghatározott 88 ezer forintnyi küszöbértéknél alacsonyabb jövedelemből élt a magyar lakosság 41,5 százaléka." Forrás:
Most ebbe az Audi vagy BMW a jobb-e vitába ne menjünk bele. Magyarországon ez a két csoport olyan, mint mondjuk egy fradi-újpest szurkolótábor. Azért mondtam példának az E46-os, mert bár az bmw, ami a legtöbb lánynál elvárás, de mégse egy megfizethetetlen luxusmodell. Ez az arany-középút. BMW is, de ugyan-akkor megfizethető is. A lány is megkapja az érzést, hogy BMW-vel furikázzák a P1csáját, és a pasi is megbírja fizetni. Nem leszólni akarlak, de azért egy fiatot, főleg puntót ne emlegessünk már együtt ezekkel a német márkákkal. Nem tudom, igazak-e a marci és a bmw hibái amiket írtál, de azért ha nekem egy fiat puntom lenne, egyiket se merném lefikázni, mert ez így elég szánalmas. Azon meg ne csodálkozz, hogy nem tapadnak rád a nők. Női autót vezetsz.
Ültem már BMW-ben, vezettem is BMW-t. Nem éreztem semmi különbséget más autókkal szemben. Ugyanúgy 4 kereke van, van benne kormány meg pedálom, meg ugyanolyan ülésben ülsz, mint egy Suzukiban. Semmivel sem ad többet egy BMW/AUDI/Merci, mint mondjuk egy Swift. Legalábbis számomra nincs kézzelfogható különbség a márkajelen kívül.
Ez a női autó - férfi autó dolog meg nem tudom kitől származik, de azt tudom, hogy bődületes ökörség. Egy autó csak egy használati tárgy, kb mint a WC papír. Abból sincs külön női meg férfi, pedig mindkét nem használja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!