Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Nők mi a véleményetek Elon Muskról? Bejön nektek?
Valakinek nagyon tetszhet itt Elon Musk, hogy úgy ítélte mindenkit lepontoz akinek nem :'D
Ez egy eldöntendő kérdés volt istenem....
Amúgy nekem se.
"Nem a Földet próbálja megóvni, inkább szeretne minket felvinni a Marsra"
Totál hamis mondat.
Nem a Föld megmentése HELYETT van a Mars-program, hanem MELLETTE.
Akkor is kell más bolygókra terjednünk, ha a Föld egészségesebb bánásmódot fog kapni.
"amihez a SpaceX rakéták annyi égetett-hidrogén (vagy a bánat tudja milyen) füstöt juttat a légkörbe"
A hidrogén égése vizet produkál, semmi mást.
De a Starship és a Super heavy üzemanyaga nem ez, hanem metán. Az vizet ÉS széndioxidot is bocsát ki.
Az tényleg jelent emissziót. Na de mennyit is?
", amihez képest a dízel autók már barátságosak."
Ja. Ja, nem. Egyrészt a Föld komplett űrtechnikája által okozott emisszió is elenyészik a közlekedésé mellett, másrészt ez a túlélésünk érdekében történik.
"És akkor ott van a Tesla, amivel próbál környezetbarát lenni, hogy villanyautókat gyárt, de már tervezi a 2,9s-es gyorsulású terepjárót, az 1,9s-es sportkabriót, sportsedánt, aminek értelme nem sok."
De. Az, hogy akinek ilyen autó kell, az is tudjon elektromost venni a fosszilis helyett. Mert akine ilyen kell, nem fog másmilyen elektromost venni, hanem benzinest, dízelt fog venni, ha pick-up, sportkocsi stb. a vágya.
Ez a jobbik rossz, ha elektromosban hozzá lehet jutni ilyenhez is.
"Az tény, hogy a jelenleg legfejlettebb önvezető technológiákat pakolja a kocsijaiba, de ez is csak a vezetési élmény megszüntetése."
Miért, mi az automata váltó meg a tempomat?
Amúgy amit ki lehet kapcsolni, az nem szüntenti meg az élményt.
És ha fáj is, a kézi vezetés pár évtized alatt ki fog halni, mert az a vezetési élmény a balesetek 90%-ának az oka.
"Mondjuk az is tény, hogy a Tesláknak (Model 3/Y long range, Model S/X 100D) van a legnagyobb e-autó hatótávja, de hát ennyi pénzért?"
Hát már nem feltétlenül ezek a legnagyobb hatótávúak.
De nem kapsz olcsóbbat ilyen tulajdonságokkal. Éppen azért, mert az ár nagyja az akkukapacitás.
Az S luxuslimó és egyébként árban ott van, ahol a hasonló kategóriájú, felszereltségű benzinesek, dízelek.
"A Porsche már piacra dobta a Taycant, ami egy két fokozatú váltóval szerelt elektromos versenyautó."
Nem az. Ugyanúgy luxuslimó, mint a Model S, csak kétszer annyiért. :D
Egyébként éppen azért került bele a váltó és éppen csak "launch mode"-ban használja, hogy legyorsulja a Model S-t. Marketing-farokéregetés.
"Az Audi e-tron GT is lemásolta ezt a technológiát, érdekes módon nekik is bejött."
A nulláról száz céljára, semmi másra. Az meg marketing-érték, de jármű-értéket nem növel.
"A Tesla ahelyett, hogy harmadik... belepakolna a kocsijaiba egy ugyanilyen szerkezetet, inkább belerak 3 motort, 1020 lóerővel meg ki tudja milyen nyomatékkal, amivel a legjobban 0-100-as gyorsuló sorozatgyártású autója lett a Plaid, de mi értelme?"
Az a három motor dolgozik mindig, nem csak 0-100-nál, kisebb összterhelés alatt. Elektromos autónál egy ilyen összkerék-megoldás nem hogy növeli, de csökkenti a fogyasztást és még javítja az úttartást (amiben egyébként a Taycan az alap Tesláknál sokkal jobb, persze milyen áron).
"Az autói önvezetési képességeiről pedig elég nagyokat állít (hazudik) Musk, nyilván mert muszáj neki."
Továbbra sincs szó önvezetésről, csak vezetési segédletről. Ezt kéne elmagyarázni azoknak az idiótáknak is, akik menet közben kimásznak a sofőrülésből és utána jön az újsághír, hogy megint embert ölt egy Tesla.
A jövőbeli cél a teljes önvezetés, de ott még senki nem tart, egyetlen mai Tesla sem és Musk sem állít ilyet, mindig is hangsúlyozza, hogy a sofőr-felügyelet kell.
Igen, fejlesztés alatt van a teljes önvezetés, de nincs ilyen szériaautóban.
Amúgy mindennek mi köze ahhoz, hogy a csajoknak bejön-e Musk?
A személyi hibáira utaltál, de arról egy szót sem írtál.
Amúgy aspergeres, fanatikus, néha meggondolatlan, felelőtlen, rengeteg személyiségi hibával, de erre nem az ipari-technikai eredményei a jó leszóló érvek.
Főleg, ha szubjektíven ki van forgatva.
Tény, hogy rohamosan fejlődnek, és jelenleg a legprofibbak, de akkor is. Nem kéne level 5-nek nevezni azt, ami mégcsak level 2, jó szívvel 3.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!