Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha a világ lakosságának nagyobb része a férfiakhoz vonzódik, akkor miért igaz mégis az a mondás, hogy p*nával lehet mindent eladni? És miért reklámoznak majdnem mindent nőkkel, az erotikus webes reklámokban is csak nők stb?
Mivel több nő van a világon mint férfi, és még hozzájuk jönnek a meleg férfiak, amelyből több van mint leszbikusból (ezek tudnivalók, tény), logikusan rájön aki elgondolkodik, hogy igazából többen vannak, akik a férfiakhoz vonzódnak, mint a nőkhöz.
Mégis a hirdetések nagyrésze, szexuális apróhirdetések, prostitúció, kamu szexpartner keresők, felugró reklámok a weben és videó lejátszók előtt, és persze interneten kívül is javarészt a nők vannak előtérben, ha reklámozásról van szó.
Most nem azért, hogy egy női ruha meg ilyesmit férfiakkal reklámozzanak, de szerintem rosszul gondolkodik, aki azt hiszi, hogy csak női prostikkal, pornóval stb lehet eladni mindent. Ha férfiakról ugyanannyi tartalom lenne, akkor a nők is rákapnának előbb vagy utóbb. És ugyanúgy minden mással, ruhán kívül pl Tv-ben ami nőknek szól, ha férfi reklámozna (mosógép, sütő, csokoládék stb) a nők biztos rákapnának arra is. Mert a nők jobban szeretnek költekezni. Szóval így logikusabb lenne az őket célzó reklámokban legalább pasikat feltűntetni.
Vagy csak én láttam rosszul a helyzetet? Szóval hogy is van ez? Miért is van ez? Elgondolkodtató kérdés.
Az adott médiafelület felhasználói, illetve a célközönség alapján választják meg. "Izomautó", sör - kik fogyasztják, vásárolják többségében? Mosópor, babapopsikrém, csoki - ki intézi a bevásárlást?
Internetes szexhirdetések... szóval amelyik oldalon szembejön veled az adott reklám annak szerinted a látogatói többségében nők vagy férfiak?
Arról nem is beszélve hogy sütik és egyéb "hirdetésoptimalizáló" (= a netes látogatásaid, tevékenységed nyomon követő) megoldások pontosan "tudják" hogy te ffi vagy és szoktál szexuális tartalommal összefüggő oldalakat látogatni így neked a dinamikus bannerek főleg ezzel összefüggőek lesznek. A hirdetők az un. targetált reklámokért többet fizetnek.
Mert a szexuális apróhirdetéseket, prostitúciót, kamu szexpartner keresőket stb. sokkal több férfi veszi igénybe mint nő. Ha van egy bizniszed akkor igenis meg kell nézned kiket vonzz leginkább a szolgáltatásod/terméked és gondoskodni róla hogy nehogy elveszítsd őket (khmm Gilette khmm...) a konkurenciának.
"szerintem rosszul gondolkodik, aki azt hiszi, hogy csak női prostikkal, pornóval stb lehet eladni mindent. Ha férfiakról ugyanannyi tartalom lenne, akkor a nők is rákapnának előbb vagy utóbb."
A nők korántse annyira vizuálisak ezért az nem éri meg annyira.
"És ugyanúgy minden mással, ruhán kívül pl Tv-ben ami nőknek szól, ha férfi reklámozna (mosógép, sütő, csokoládék stb) a nők biztos rákapnának arra is. Mert a nők jobban szeretnek költekezni. Szóval így logikusabb lenne az őket célzó reklámokban legalább pasikat feltűntetni."
Mert a női vásárlókra nem az hat elsősorban hogy Jason Momoa vagy Henry Cavill reklámozza e a kávét, csokit stb. hanem az hogy milyen élmény lesz a terméket fogyasztani. Ezért kell kihangsúlyozni az őrölt arabica kávé ellenállhatatlan ízét, a Coccolino-val mosott ruhák puhaságát stb.
És miért vannak az ilyen reklámokban elsősorban nők? Hogy teljes legyen az immerzió a női célközönség számára (élmény, emlékszel?). Ha egy szolid de vonzó (és ránézésre jó természetű) nő issza a kávét és főz a fűszerporral miközben a narrátor az ízekről beszél azzal a reklám nagyjából megszólítja mindkét nemet és minden családi állapotú személyt a családanyától az egyedülálló férfiig.
Gyermektermékek? Itt a fogyasztó (gyerek) és a vásárló (szülő) egyértelműen nem ugyanaz a személy és a vásárlót kell megcélozni (aki többnyire az anya). Ki hívja be a reklámban a gyerekeket az udvarról egy Kinder Bueno-ra? Az anya, akit a reklám végére mindenki (az apát beleértve) dícsér hogy milyen nagyszerű szülő. Élmény, immerzió, ezek fogják meg a női vásárlót, hogy ha ezt a terméket adod a gyereknek akkor nagyszerű családanya vagy és mindenki boldog. Nem azért van az anya a főszerepben mert férfiaknak akarnának Kinder Bueno-t eladni (bár felnőtt férfiként én se vetem meg) hanem mert nőknek akarják eladni.
Most akkor még egyszer
Meg kellene szüntetni a nőkön való nyerészkedést, mert tudjuk jól hogy valójában a cégek tesznek szert igazán nagy nyereségre általuk
Erre számos okot lehet mondani, de a legmeghatározóbb szerintem az, hogy a férfiak vásárlóereje nagyobb. Egyszerűen a férfiak lényegesen többet keresnek, mint a nők. Ez még a legfejlettebb, legfelvilágosultabb országokban is simán így van, a fejlődő világot nézve pedig inkább csak növekszik a kereseti különbség.
Aztán azt is meg lehet állapítani, hogy a tipikusan férfiakat célzó termékek jóval drágábbak, mint a tipikusan nőket célzó termékek. Például a sportközvetítések szüneteiben folyamatosan autókat meg drága műszaki cikkeket reklámoznak, ha megnézed. Az úgymond női csatornákon meg főleg szépségápolási szereket és olcsóbb háztartási eszközöket. De még az így nem besorolható, mindkét nemet érintő, nagyobb értékű termékeknél (pl. egy lakáshitel) is elmondható általában, hogy a döntést inkább a családfő hozza. Aki ugye a férfi.
A fenti, inkább gazdasági jellegű érveken túl az sem elhanyagolható, hogy a nők szépek. Nem véletlenül nevezik a nőket szebbik nemnek. Ezt még maguk a nők is elismerik, szóval ha nem nyílt meztelenkedésről meg a nők tárgyiasításáról van szó az adott reklámban, hanem csak simán arról, hogy egy csinos nő képével hirdetik a terméket, az a nőknek is tetszeni fog. A pasiknak meg főleg. Fordítva, férfiakkal, ilyen hatás nincs.
6
Ez a femminizmus egyik legnagyobb hazugsága hogy a nők kevesebbet keresnek a férfiaknál!
Egyáltalán nem igaz, ugyanazért a munkáért ugyanaz a pénz jár!
Másrészt egyébként csak mondom hogy a pornósszínészeknél a férfi szereplők jóval alulfizetettebbek a női szereplőknél, pedig ott is ugyanazt a "munkát" végzik, csak baxniuk kell.
Akkor hogy is van ez, valóban kevesebbet keresnének?
Hát nem hiszem.
"Ha férfiakról ugyanannyi tartalom lenne, akkor a nők is rákapnának előbb vagy utóbb."
Afrikában alig adnak el télikabátot. Az előző gondolatmenet alapján az üzlet felfuttatásához csak annyi a teendő, hogy óriási választékban kell kínálni a kabátokat és csupán idő kérdése, hogy rákapjanak az ottani népek...
Ezt te sem gondoltad komolyan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!