Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Milyen legyen a púder a...

Milyen legyen a púder a korrektor és az alapozó színe?

Figyelt kérdés
Mind legyen egyforma szinű, vagy ami alul van az világosabb vagy hogy? Van erre vmi szabály hogy az egyik jobb ha világosabb?
2009. szept. 14. 21:22
 1/4 anonim ***** válasza:

ezt itt mind magadra akarod tenni egyszerre??

sztem nemkéne:)

deha mindenáron akarod, akkor én azt javaslom, h a korrektor az világosabb legyen, az alapozó lehet sötétebb (a korrektornál), a púder pedig vagy világosabb (inkább világosabb9 vagy azonos színű az alapozóval

2009. szept. 14. 21:42
 2/4 A kérdező kommentje:
Púdert és korrektort használok, alapozót csak tervezek és akkor már érdekelt hogy milyet szerezzek be inkább. Az alapozóban kezdő vagyok de én arról azt hittem hogy mindig raknak fölé púdert.
2009. szept. 14. 21:44
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

alapozó+púder, ezígy együtt már nagyon maszkszerű és természetellenesen tud hatni.

én egy időben csak alapozót hazsnáltam, aztán pedig csak púdert. ha jó minőségűt veszel, szépen fed, és sokkal természetesebb, mint egy alapozó.

mostmár csak korrketort használok, megszépült a bőröm a kor előrehaladtával.::D

2009. szept. 14. 22:02
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

énis használom mind a hármat nyugi :)

az alapozó az egy nagyon picivel legyen sötétebb,( hogy jól takarjon ) az arc bőrödnél általában az álladnál lehet kipróbálni, ne legyen sárgás semmi kép!! a púder legyen világos és a korrketor valami melegebb árnyalat legyen, de az sem sárgás :)

2009. szept. 15. 12:54

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.