Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Csak én szívom meg az avonnal?

Csak én szívom meg az avonnal?

Figyelt kérdés
A legutolsó katalógusuk végén volt egy akció: ha rendelek x-től y-odik oldalig 2db terméket kapok egy sminktáskát és egy általam választott színű körömlakkot. Kiszámoltam, elég jól megérte, ha eddig nem voltam nagy avon rendelős, legalább ezt az alkalmat kihasználom, hiszen 1600FTért ez a 4 dolog elég jól megéri. Jön is a csomag: viszont ajándék nélkül... Csak az általam választott 2 db termék jött meg, semmi más. "nincs már készleten" az a promócióban lévő "ajándék" Én hülye meg direkt 2 dolgot rendeltem mert úgy megérte, erre fel fizethetem ki az 1600FTot 4termék helyett 2re. Hát eddig sem voltam egy avonból rendelgetős, de ezek után pláne nem -.-
2011. szept. 16. 18:27
 1/10 anonim ***** válasza:
76%

Ez mikor történt egészen pontosan? Mármint ma kaptad kézhez az avonodat?

Csak mert az avonnál,szinte soha nincs olyan,hogy valamit nem küldenek,az ajándék pedig MINDIG meg szokott érkezni! Nem akarok rosszmájú lenni,de szerintem téged a tanácsadónőd átvágott! :(

2011. szept. 16. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Jogosan feltételezed ezt, de rokonom avonozik és ott voltam, mikor megérkezett a csomag. Ezen a 7en rendeltem és ma érkezett. :/
2011. szept. 16. 18:50
 3/10 A kérdező kommentje:
Elvileg azért nem kaptam meg a promóciós "ajándékot" mert már nincs készleten. Nem gondoltam erre a lehetőségre mert az első rendelések között adtam le a kérésemet és nyilván ha tudom, hogy nem jár hozzá semmi, akkor meg sem rendelem -.-
2011. szept. 16. 18:53
 4/10 anonim ***** válasza:
Pedig én is rendeltem ezt az ajándékos dolgot,hétfőn jön az avon,majd megírom,hogy küldték vagy sem.
2011. szept. 16. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Nálam már többször is előfordult, hogy valamit nem kaptam meg azonnal, de később azért küldték. 1-szer volt, pont karácsony előtt, hogy semmit nem kaptam a rendelésemből:(.. Tanácsolom, hogy a rokonod küldje vissza azt a két terméket, így nem kell érte fizetned!
2011. szept. 16. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Osztom az utolsó véleményét!Küldesd vissza a tanácsadónőddel amiket rendeltél!
2011. szept. 16. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Az teljesen mindegy, hogy Te mikor rendelsz, mert a Tanácsadótól függ a rendelés megjövetele.

Tegyük fel:

Te 2 napja adod meg a rendelésed, de Ő csak két hét múlva adja le az összrendelést (mert nyilván nem egyesével rendel), akkor előfordulhat, hogy a készletből kifogyott, de a következő rendeléssel mindig meg szokott jönni az elmaradt termék.

2011. szept. 16. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Velem is ugyan ez volt, mert hogy elvileg ott volt, hogy a készlet erejéig... :( Pedig tisztára vártam a lila lakkomat. Aztán szóltunk érte, és a táskát megkaptam.
2011. szept. 17. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
A kiválasztott 2 termék cikkszámával a választott ajándék cikkszámát is bele kellett írni a megrendelésbe. Lehet, hogy ez maradt le? Mert a hiányterméket később mindig pótlólag küldik, ha le volt adva az ajándék cikkszáma is.
2011. nov. 14. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Így van, az ajándék terméket mindig kiszállítják! Ha nincs raktáron, akkor később, ha pedig elfogyott esetleg, akkor helyettesítik egy hasonló értékű termékkel! 10 éve avonozok, tudom!
2012. júl. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!