Ha rendeltem egy nadrágot a H&M-től, de láthatóan hibás és még foltos is, akkor ha visszaküldöm, azt a 990 forintot nekem kell kifizetnem?
Figyelt kérdés
2017. jún. 20. 13:40
3/6 A kérdező kommentje:
Nagyon jó..köszi
2017. jún. 20. 22:29
4/6 anonim válasza:
Ha nem azt a terméket küldik, amit rendeltél vagy hibás, akkor nem. Nekem legalább is nem kellett.
5/6 anonim válasza:
Utolsó próbáld meg bizonyítani , hogy foltos volt .. Inkább 990et kifizettem minthogy veszekedjek rajt hónapokig.
6/6 anonim válasza:
Te tudod. Én kereskedelemben dolgoztam, tudom, hogy mennek a dolgok és ismerem a jogaimat. Rengetegszer küldtem/vittem/cseréltem vissza ruhát különböző üzletekbe és semmilyen negatív tapasztalatom nincs ezzel kapcsolatban.
A h&m-nél pedig automatikusan visszautalják a visszaküldés költségét is, ha a visszáru űrlapon a "hibás termék" vagy "nem a megrendelt terméket kaptam" rubrikát ikszeled be. Nyilván eredeti állapotban kell visszaküldeni, nem kell rögtön nekiesni ollóval a címkéknek, még mielőtt megpróbálnád és átnéznéd a rendelt terméket.
Egyébként meg mindig a vásárlónak van igaza...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!