Remixshop.com oldalról rendelt már valaki ruhát?
Igazából a visszaszállításnál nem a Remixshoppal van baj, hanem a szállító céggel.
Nekem eddig 2 hét volt talán vagy 3, amennyit vártam a futárra, de telefonon elérhető a Remixshop, ott azt mondták igyekeznek intézkedni és amint az ember időben jelzi, hogy miket szeretne visszaküldeni, akkor nem csinálnak gondot, ha kicsúszik a futárcég miatt a határidőből a csomag.
A kilencedik vagyok, de elfelejtettem utólag reagálni, szóval:
Visszaküldés Update:
Az első csomagomnál másnap, de szó nélkül jött a futár. Az volt a szerencsém, hogy akit megbíztam a csomag átadásával, az otthon volt aznap.
A második csomagomnál 1-2 hetet késett a futár. Ez a futárszolgálat
valami botrányos amúgy, nem jelentkeztek a második alkalomnál sem, pedig akkor már direkt kértem. Akkor szólt, amikor éppen már ott állt a ház előtt.. Persze, hogy nem fog mindenki arra várni, hogy mikor méltóztat jönni a futár, talán ha felhívnának előtte fél-1 órával, akkor kiderülne, hogy fölöslegesen jön-e vagy sem.
Bár erre egy e-mail jó lehetne, ahol aznap szólnak reggel, hogy legalább a napot tudjam, mikor jönne a csomagért.
A Remixshopnál féltem, hogy a 14 napból ki fogok futni, de megnyugtattak telefonon (igen, ők legalább reagálnak telefonon és e-mailben is :D ), hogy mivel időben jeleztem a csomagok visszaküldésének szándékát és rajtam kívülálló okból nem tudja a cég megkapni őket, attól még így nem futok ki a 14 napból.
Igyekeztek ők is elérni és szólni többször is a futárcégnek, hogy lenne munkájuk.. Végül nagy nehezen majdnem 2 hét után elvitték.
A 14 napos pénzvisszafizetés sikeresen megtörtént mindkét alkalommal, persze a postaköltséget levonták, de ez fel is van tüntetve az oldalukon.
Szóval a Remixshoppal nagyon elégedett vagyok, egyedül az általuk megbízott futárcég botrányos, de sajnos más lehetőséget nem lehet választani :(
En nemrég fedeztem fel ezt az oldalt. 3 csomagból 2-őt visszaküldtem. Méretprobléma volt egy dzsekinél, M-es a méretem, de ez nagyobb volt, ráadásul nagy merev, gagyi poliamid anyag, pedig nem is volt olcsó. Először a futár nem hozott igazolást, hogy átvette a csomagot, de mivel kértem másnap teljesítette.
Majd rendeltem ismét egy dzsekit, azt írták használat jelei egyáltalán nem látszódnak, ehelyett kaptam egy agyonhasznált, színkopásos, szálhúzódásos dzsekit 23.000-ért, minimum 20 hibát fotóztam és küldtem el email-ben.
Ügyfélszolgálat gyorsan reagált a leveleimre, de csalódott vagyok. Most várhatok hetekig a pénzemre.
Beküldeni nem ajánlott semmit!!!
8 db táskát küdtem be ezek közül 3 db textil táskát. A beküldött 5 db valódi bőrtáskákért 5 Ft-ot fizettek, volt köztük vadi új márkás!
A beküldött táskák az oldalon 20.000 és 30.000 Ft ért lettek eladva.
1 db bőrtáskáért kaptam 5 Ft-ot. A többi után nem kaptam pénzt mert eladhatatlannak nyilvánították.
A ruhákért általában 100-200 Ft-ot fizetnek ki, az oldalon 10000 Ft körül vagy afölött adták el. Már ha egyáltalán eladhatónak nyilvánítják, mert ha nem, akkor pénzt nem fizetnek érte.
Mikor közösségi oldalon próbáltam jelezni a problémát a facebook-fiókot letiltatták, gondolom azért, hogy ne lehessen tiltakozni. A ruhák közül több eltűnt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!