Remixshop.com oldalról rendelt már valaki ruhát?
Én idén fedeztem fel az oldalt, többször is rendeltem tőlük. Sok jó ruha van! Eladni meg nem szabad nekik! Küldtem nekik 5 db ruhát, tökéletesek voltak, szépek, meg tiszták, semmi bajuk nem volt. Az 5 db-ból 3-at kiszedtek, hogy nem felel meg nekik. Ha vissza akarom kapni, horribilis összegért visszakaphatom. Ha nem fizetek, elvileg megsemmisítik. Nem tudom, akkor miért nem adják rászorulóknak? Szerintem valakinek a valakijének adják, aztán az jó pénzért eladja. Írják, nem lehet ilyen meg olyan baja.....sok képen nagyítás nélkül is látni foltokat. Amit vettem, kettőben volt kivetni való, törött volt a cipzár kocsi, másikban meg volt egy kis szakadás.....azokat miért árusítják? Amit küldtem nekik, azokon egy kis pötty folt nem volt!
Ezt azért írtam, ha valaki esetleg el akar adni nekik, szerintem sok értelme nincs. Venni érdemes, eladni nem! Meg olvasom, visszaküldéskor postaköltség? Lehet, az illető épp azért küldi vissza, mert hibás a termék......
Szépen megfogalmazva r***hadt büdösek a ruhák, amit nagyon megbántam, hogy a méretben megfelelő kabátot kimostam, és a mosólének olajszaga volt amit a fertőtlenítő b444zétől nem lehetett érezni, sűrű fekete olajos redva folyt ki a mosógépből és a 3-adik mosásra is folyik még belőle valami motorolaj szerűség.
A fényképeken nem látszott, hogy ez az ÚJ kabát zsebe lyukas, gomb hiányos leszakadt az akasztója és ami a legidegesítöbb, hogy nem csak redva folyik belőle, de k444rva büdös a 3-adik mosás után is!
A többi termék között bolyhos pulcsik, kopott és nyúlt ruhák szintén büdösek a kutyám alatt 6 éve levő régi pulóvereim jobb állapotúak... És a tetves visszaküldés sem működik "Sikertelen Kérés"
Első és utolsó rendelésem volt, kalandos és izgalmas egy vadvízi evezést simán kenderbe ver izgalom terén :)
---
Nálam sem reagálnak a visszaküldésre!
Én rendszeresen rendeltem az oldalról rengeteg ruhát. Úgy 95%-ban meg voltam elégedve. Jó minőségű, alig használt ruhák, márkásak.
Ami negatívum volt, hogy egy kabát gombja le volt szakadva, de szemet hunytam felette, mert a gombja bele volt téve a zsebébe. Viszont egy másik kabát már kissé bolyhos volt, s mégis úgy volt feltüntetve, hogy egyáltalán nem látszódnak a használat jelei. Ugyanennek a kabátnak az övcsatja az első próbáláskor eltört. Egy másik kabát 2 gombja hiányzott, amiből csak 1 volt a zsebébe téve. És egy negyedik kabát (sportdzseki), aminek az ujjai végén lévő tépőzárak le voltak vágva. Egyiket sem tüntették fel a leírásnál. Ja és egy valódi bőr mellény, ami szintén 5 csillagos volt náluk, de alul kb 2 cm-es részen ki volt szakadva látható helyen. A képen látszódott, hogy van ott valami, csak nem lehetett kinézni, hogy az szakadás. A többi ruha mind tökéletes állapotban érkezett.
A szállítási idő összevont rendelésnél mindig 8 nap volt, ami nem kevés.
Eladni tényleg nem érdemes. Most küldtem be 1 remix bag ruhát prémium szolgáltatással. Tényleg a javát küldtem, az összes általuk leírt kritériumoknak megfeleltek. Ami nem felelt meg, eleve külön zsákba gyűjtöttem és rászorulóknak adtam. Ebben a zsákban volt vagy 30 ruha, összesen 2-t vettek be. Még a prémium szolgáltatás árát sem hozza be majd mire eladják. Sőt, full deficit. Az egyik egy kardigán, amit tőlük vettem eleve, de kifutottam az elállási időből, így nem küldtem vissza előzőleg, viszont egyáltalán nem is hordtam. A másik egy zsír új és mutatós imgtunika, amiről ugyan leszedtem a címkét, de egyszer sem volt rajtam. Szóval vásárolni érdemes, eladni nem.
Ja és a prémium szolgáltatás.... Ami elvileg elsőbbséget élvez. Holnap lesz 2 hete, hogy elvitte a ruhákat a futár. Majd másfél hétig úgy nézett ki, mintha még mindig nem kapták volna meg. Most, lassan 2 hét után ott tart a dolog, hogy le vannak fotózva, ki vannak válogatva, de még 2 napig biztosan nem kerülnek ki, viszont 5 napon belül biztosan. Tehát majd 3 hét a procedúra és akkor még hetek, míg eladják (vagy nem). Egyedül a remix bag-ért érkező futár volt gyors, egyik vasárnap rendeltem és hétfőn már itt volt. Igaz, erről meg semmilyen értesítést nem kaptam, így igen meglepődtem és még jó, hogy itthon voltam. A futár szerint az elvitelnél nem is szoktak értesíteni soha...
Szóval mindenki döntse el maga. Én csak vásárolni fogok.
Picit lehet megkésve reagálok (sőt biztosan), de hátha másoknak is hasznos lesz egy frissebb hozzászólás, ahogyan az előttem szólóé is.
Nekem pont tegnap jött meg az első pakkom, amit rendeltem. Október 27-én rendeltem, szóval 1 hét alatt azért megérkezett. Picit talán ez több idő a megszokottnál, de nem siettem sehova, így nekem belefért.
Elég sok mindent rendeltem, a többség (75%) tetszett is és olyasmi volt, mint a képeken. Picit a méretezés volt furcsa, nekem dzsekik terén S-es a méretem, ennek ellenére némelyik dzseki picit nagyobb volt rám itt-ott, valamelyik meg pont rám illett. De, ha valamit elég jó áron beszerez az ember, akkor átgondolandó, hogy esetleg varrónővel megcsináltat pár dolgot, ha lehet.
Minőségügyileg egyikkel sem volt problémám, kifogástalanok voltak még azok is, ahol azt írták, nem látszódnak a használat jelei. Nálam tényleg nem. Szakadás sem volt sehol, cipzár is jól működött mindnél.
Holnap intézem pár termék visszaküldését. Utána is olvastam az oldalon, de meg is kérdeztem, elég összekészítened a csomagot és a fiókodnál jelezni nekik, melyik ruhadarabokat utalnád vissza és várni 1-2 napot, mire megjön értük a futár. Nekem elég az a doboz, amiben az egyik táskámat hozták, minden belefér :) Egyedül a termékeken lévő címkéket ne vágja le senki, hiszen az igazolja melyik termékről van szó, de amibe be lettek csomagolva műanyag zacskók, azokon is rajta van ugyanaz a kód, én azokba ezeket vissza is csomagoltam.
Na, amint megjön a futár, átadod a csomagot, nyilván a megfelelő címmel rajta és, ha 3kg alatt van, akkor 1100 Ft az ára. Utána adnia kéne (ha nem ad, szólni neki) egy eredeti és aláírt futárlevelet neked. Erre vigyázz, mert ezzel tudod igazolni, hogy a rendelést feladtad!
Utána várni kell.
Ha megkapta a cég a termékeket és a címkék is rajta vannak, maximum 14 napon belül visszautalják a pénzt oda, ahova kéred (bankszámla vagy virtuális pénztárca).
Ha hibás a termék, akkor más módja van ennek, az kicsit macerásabb lehet, hiszen bizonyítani is kell ezeket, amit elvileg úgy tudnál, ha a futár előtt kinyitod és ő felveszi erről a jegyzőkönyvet.
De ez már más kérdés. Most várom a második csomagom, nagyon kíváncsi leszek erre a visszaküldés és utalás folyamatára, illetve egy farmert rendeltem, azok macerásabbak, hogy mennyire állnak jól vagy sem.
Ha a második csomaggal sem lesz probléma, szerintem rendszeresebb vásárlója leszek a cégnek, ha bármilyen kérdésem volt, 10-15 percen belül válaszoltak e-mailben és teljesen korrektül! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!