A Michael Kors mióta lett ilyen menő márka hazánkban és miért?
Michael Kors 3 éven belül megnyitott vagy 450 üzletet világszerte, ami azért nem kis teljesítmény. Ha üzletben utazol, rájössz, hogy sokkal könnyebb sok embernek viszonylag megfizethető áron eladni luxusnak titulált termékeket, mint nagyon drágán eladni cuccokat kevés embernek, és pont ezt csinálja a MK is.
A MK márka nem egy húde drága márka (bár vannak kifejezetten luxustermékeik is, 10k dolláros táskákkal, meg ilyenek), szóval sokkal elérhetőbbé válik az átlagos ember számára (még ha spórolnia is kell rá pár hónapig mondjuk), és mivel trendi, így mindenki azt akarja, és mivel jó árban van, bárki megkaphatja. X év után viszont eljutsz oda, hogy még a szegényebbek is megengedhetik magának, mert olcsón megveszi valami outletben, és akik eredetileg elindították az MK mániát, azok már rég felhagytak márkával, mert vagy nem akarnak mindenkivel osztozkodni, vagy jött valami más menőzés, pl a Daniel Wellington óra, vagy valami hasonló. Manapság már az MK egyáltalán nem minősül olyan iszonyatosan nagy dolognak, sőt egy MK óra vagy táska kifejezetten "basic". Basicnek lenni mondjuk nem rossz vagy gáz dolog, de már koránt sem olyan ritka és egyedi, mint mondjuk 5 éve volt. Minden második lánynak van vagy táskája, órája vagy szemüvege vagy telefontokja, szóval az MK varázsa is elmúlt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!