Ha Playersroom webshopból rendeltem a cipőmet, személyesen egy üzletben kicseréltethetem?
Figyelt kérdés
Május végén vettem a webshopból egy sötétkét Dorkót,ami vilagoskékké fakult, a belső bélése is rongyosra kopott illetve a talpa is válik le.
Ha ezt javíttatni vagy cseréltetni szeretném, megtehetem ezt személyesen egy Playersroom üzletben vagy csak írásban a webshopon keresztül?
(És mik az esélyeim hogy kicserélik a cipőt? Hivatkozhatok általános rossz minőségre, vagy akkor rám kennék?)
A cipőt amúgy alig hordtam, nyáron a meleg miatt, most meg már bakancsban járok. Szóval a lelkiismeretem tiszta :)
2015. okt. 8. 15:16
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!