Rajtmaradt a csipogó a ruhán, csak itthon vettem észre. Mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
Blokkot nem kaptam, mert nem működött a pénztárgép. Le lehet valahogy szedni, hogy ne sérüljön a ruha?2015. szept. 28. 13:33
11/15 anonim válasza:
Vidd vissza, hogy szedjék le. Ha makacskodnak, akkor nézzétek meg a kamerafelvételeket. Mellesleg, ha nem működik a pénztárgép, akkor is kötelesek számlát/nyugtát adni.
12/15 anonim válasza:
Hát én nem ajánlom blokk nélkül visszavinni... még blokkal is a kezemben, visszavittem a csipogós dolgot és meggyanúsítottak, rendőrséget akartak hívni rám.
Mondom nekik: ésszerűen belegondolva, visszahoznám én, ha loptam volna? Ha loptam, honnan szereztem a blokkot?
2 órát álltam, mire visszanézték a kamerafelvételeket, hogy tényleg kifizettem...
13/15 anonim válasza:
Nekem is volt ilyen nem csipogtam be hazavittem...majd harapófogóval szétszereltem a csipogót. Én igazából az oda vissza 40 km távolság miatt nem vittem vissza meg tényleg elég kellemetlen...nekem a H&M-ben volt ez inkább nekiálltam én leszedni.... mondjuk sokat ér a csipogós rendszerük...
14/15 anonim válasza:
Nincs számla, nincs őr, mindjárt jön az a válasz hogy nincs kamera sem.
Szerintem próbáld meg fogoval szétszedni, jobban jársz, mert még ott tartanak vagy elveszik.
Melyik üzletben vetted?
15/15 A kérdező kommentje:
Tegnap visszavitte apukám, nem mondtak semmit, levették meg vihogtak, mint a hülyék.
2015. szept. 30. 12:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!