Miért a gyerekekkel reklámoztatják a divatot?
Figyelt kérdés
A Deuchann és Roland Divatház cipőit, ruháit a reklámokban. A Tesco-k melletti üzletekben is a "menő" gyerekekkel reklámoztatják.
Ebben nagy szerepet vállal az Éjjel-Nappal Budapest műsor is. Mert már rengeteg gyerek vagány és "drága" cuccokban járkál.
Nekik már egy 4500 forintos cipő nem jó, 30 ezer forintos kell.
2014. márc. 25. 20:18
11/11 anonim válasza:
én a saját keresetemből veszem meg a ruháimat, a 15k-s pulcsit a 12k-s amcsi farmert, a 25k-s etnies cipőt
és nem azért mert anyagias vagyok, hanem mert arra költöm a fölös pénzem amire nekem tetszik, és senki ne turkáljon a zsebemben meg ugyan már ne szóljon bele hogy mire mennyit költök
ide nem csak 15 evesek irnak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!