Cipővel kapcsolatban a garanciaidőn belül mik a lehetőségeim?
Figyelt kérdés
Két hónapja vettem egy márkás sportcipőt az egyik nagy cipőáruházban és az egyik cipő sarkánál kikopott/kiszakadt a bélés (ettől függetlenül a cipő láthatóan kiváló állapotban van). Az eladó hölgy azt mondta, hogy vigyem be a cipőt és megnézetik a cipészükkel, meg tudja-e javítani. El kell fogadnom a javítási lehetőséget, vagy kérhetek egyből cserét/leveásárlást?2013. nov. 15. 18:11
1/2 anonim válasza:
El kell fogadnod, ha meg tudják javítani. Ha nem tudják, akkor jön be a csere lehetősége.
2/2 anonim válasza:
Régi a kérdés. Valóban, először a javítás/csere, a bolt dönt. Ha csere, akkor viszont a vásárló csak ugyanolyan méretű, színű, fazonú, stb. cipőt fogadhat el, vagyis ha nincs, de a vásárlónak megtetszik barnában a zöld helyett, akkor viheti. De ha nem, akkor javítás/csere helyett pénz vissza és kész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!