Talán elrontottam a rendelésnél a Legends webáruháznál? /SŰRGŐS/
2013.08.04.-én rendeltem egy cipőt.A mai napig még nem hozták.Talán valamit elronthattam?Pedig átnéztem mindent és csak a telefonszámot rontottam.De akkor szóltak volna ha valami gond van?Esetleg e-mailen vagy telefonon.Vagy még esetleg jöhet még a héten jöhet a cipő?De már eltelt 4 munkanap.
Meg az a másik gond, hogy véletlen elírtam a telefonszámom és küldtem nekik e-mailt, a rendes telefonszámomról.Szerintetek jó ötlet volt?










"véletlen elírtam a telefonszámom és küldtem nekik e-mailt, a rendes telefonszámomról"
Igen, ez így korrekt a részedről. Nincs valami tájékoztatás arról, hogy mennyi náluk egy rendelés átfutási ideje?





Akkor nem hiszem, hogy bármit is elrontottál volna. Ha ott stimmelnek az adatok, akkor már nem rajtad múlik.
Esetleg még arra tudok gondolni, hogy telefonon akarnak egyeztetni a szállítás időpontjáról, és nem találták meg a jó számot. De az lenne a legegyszerűbb, ha írnál nekik, vagy felhívnád őket, hogy mégis mi van.










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!