Mit tehetek a cipőmmel? (bővebben lent, bocsi hosszú lett:D)
Figyelt kérdés
Májusban vettem egy Vans cipőt (14000 volt,gondoltam akkor strapabíró és amúgy is a Vansekről jót hallottam eddig).
2hónapig használtam,és vittem is vissza mert kilyukadt a talpa,meg szétjött a ragasztás(amúgy fél év rá a garancia).Levásárolhattam az árát,de mivel másmilyen cipő nem tetszett,ugyanilyet vettem.Szeptemberben ezt is vissza kellett vinnem,ugyanúgy elkezdett nagyon kopni a talpa,és a ragasztás szétjött oldalt.A csaj azt mondta nem tud mást tenni,elküldi ragasztatni(1hétig volt náluk). Most újra szétjött a ragasztás,és már nagyon ideges vagyok,nem szeretném újra ott levásárolni az árát,mert egy cipő sem tetszik.
Van valami mód arra,hogy visszafizessék a cipő árát?(van erre valami törvény?)
2009. okt. 20. 12:30
1/3 anonim válasza:
Ha nem javítható a cipő, akkor te dönthetsz, hogy levásárolod vagy visszafizetik. Van a szabályon némi sallang, de kb ennyi a lényege. Ha nem akarják visszaadni, akkor menj be a fogyasztóvédelemhez, pont az ilyenekért vannak.
2/3 anonim válasza:
Szia! Teljesen egyetértek az előző válaszolóval. Sajnos én is jártam már hasonlóképpen, és érdekes módon, ahogy megemlítettem, hogy 'Sajnos akkor a fogyasztóvédelemhez kell fordulnom', rögtön készségesebbek lettek... Én azt javasolnám, hogy tedd te is ezt!
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszotokat:)
2009. okt. 24. 21:09
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!