Felpróbáltam egy üzletben egy csizmát, amikor le akartam venni, a cipzár becsípte a bőrt, és a belseje elszakadt. Az eladó kifizettette velem, meg kellett vennem, de a dobozát nem adta ide. Jogszerűen járt el?
Tudjátok nem is az a legnagyobb bajom, hogy megvettem, mert tetszik nagyon, kényelmes. Inkább az, hogy nem vagyok tisztában azzal, hogy ha vásárlás közben okozok kárt egy lábbeliben, köteles vagyok-e azt megvenni.
Illetve felháborítónak tartom az eladó viselkedését, mivel tök bunkó modorban kezelte a szituációt, semmi szükség nem volt rá.
Amennyiben nem hibás termék és a kár teljes egészében miattad következett be, ki kell fizetned. Ha pl. anyaghibás és azért történik, akkor nem vagy köteles, kérni kell, hogy szakértő vizsgálja be, ez akkor necces, ha ha véletlenül téged hoznak ki felelősnek, mert akkor a szakértői díjat is neked kell állni.
Nem gondolom, hogy jogszerűtlen volt, hogy a dobozt nem adta oda, sok helyen azt szajkózzák, hogy garancia csak csomagolással együtt érvényes, na nagy túrót, ilyen jogszabály nincs, ezzel verik át a fogyasztót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!