Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Vittél már vissza a Tally...

Vittél már vissza a Tally Weijl-be nem leárazott ruhát? Mit mondtak? Levásárlás vagy pénzfisszafizetés?

Figyelt kérdés
Lécci tapasztalatot írj vagy oylat amit 10000 százalékra tudsz.Köszi:D
2011. aug. 8. 11:38
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:

Leárazott farmer vittem vissza és levásárolni lehetett.

Amúgy több üzletben ki van írva hogy leárazottat vissza sem vesznek... csak cserélni lehet UGYANARRA más méretben vagy színben ha ez a baj, de semmi másra. Ha nincs más méret, szín akkor így jártál. Na ez utóbbi pl. a Terranovában van. Ott ha néha veszek valamit akciósan azt úgy hogy tuti jó leyen...

2011. aug. 8. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Nekem olyan kell ami nem leárazott mert lehet ,hogy máshogy járnak el.de azért köszi.Amugy mérgesek voltak vagy iylen kedves megértők?
2011. aug. 8. 13:40
 3/20 anonim ***** válasza:

Azzal kell odamenni hgy ajándékba kaptad és nem az iazi. Ne azt hogy nem jó a méret ert akkor felajánlják a cserét más méretre...

Amúgy normálisak, rendesek, nem problémáztak soha sehol emiatt.

2011. aug. 8. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
De ha "felismernek"?Mert ugyvan h barátnőmmel vettem és a biztonsági őr is ránkszólt mert ketten akartunk egy fülkébe menni mert siettünk és csak egy hely volt.és akkor mit mondjak?:D
2011. aug. 8. 14:20
 5/20 A kérdező kommentje:
De ha ugy meygek oda ,hogy ajándékba kaptamn akkor a pénzfisszafizetés fel se merülhet igaz?:/
2011. aug. 8. 14:21
 6/20 anonim ***** válasza:
Ha minőségi kifogásod van 3 hónapon belül kötelesek visszaadni a pénzedet, ha viszont csak simán nem tetszik pár napon vagy két héten belül(rá van írva a blokkra, vagy nem)vidd vissza, akkor is pénzvisszafizetés van.Lényegtelen, hogy valami akciós vagy nem, mert jogilag pénz visszafizetés illet meg.
2011. aug. 8. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
74%
Hozzáteszem, fél éve szinte megállás nélkül viszem vissza az ócskábbnál ócskább ruhákat és szinte mindig bunkóznak és szívességnek érzik, hogy visszaadják a pénzemet.Nekem a múltkor egy Pull & Bear-es ruhámon rajtahagyták a lopásgátlót.Ez normális?!A panaszkönyvbe pedig ha beleírsz, akár 2szer is, valami elképesztően közhelyes és nem is a felháborodásodra adott választ kapod.A lényeg, hogy mindig tudd, hogy 3 hónap garancia van a ruhákra, cipőkre 6 hónap (mindenhol)és teljes pénz visszafizetés.
2011. aug. 8. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm.A blokkon nincs semmi .Kifogásom mi legyen?Amgy tally ba vittél már vissza vmit?
2011. aug. 8. 18:42
 9/20 anonim ***** válasza:

Jogi fórumról szedtem::


ruha (cipő) vásárlásnál ezek szerint a következők az érvényesek:

- 3 napig köteles kicserélni a bolt terméket minőségi hiba miatt (méretbeli probléma miatt nem)

- 6 hónapos garancia idő alatt a boltok a hibás terméket beveszik, ha nem tudják megjavítani, akkor cserét ajánlanak fel, de pénzt semmi esetben nem adnak vissza?



Pénzvisszafizetésre KIZÁRÓLAG akkor kötelezhető a cég, ha a termék HIBÁS és sem csere sem javítás nem lehetséges....

2011. aug. 8. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
akkor kötelező..de pl humanicba pénzt visszaadtak pedig nem hiba miatt vittem vissze.
2011. aug. 8. 20:54
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!