Vittél már vissza a Tally Weijl-be nem leárazott ruhát?
Mit mondtak? Levásárlás vagy pénzfisszafizetés?
Leárazott farmer vittem vissza és levásárolni lehetett.
Amúgy több üzletben ki van írva hogy leárazottat vissza sem vesznek... csak cserélni lehet UGYANARRA más méretben vagy színben ha ez a baj, de semmi másra. Ha nincs más méret, szín akkor így jártál. Na ez utóbbi pl. a Terranovában van. Ott ha néha veszek valamit akciósan azt úgy hogy tuti jó leyen...
2011. aug. 8. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
2/20 A kérdező kommentje:
Nekem olyan kell ami nem leárazott mert lehet ,hogy máshogy járnak el.de azért köszi.Amugy mérgesek voltak vagy iylen kedves megértők?
Azzal kell odamenni hgy ajándékba kaptad és nem az iazi. Ne azt hogy nem jó a méret ert akkor felajánlják a cserét más méretre...
Amúgy normálisak, rendesek, nem problémáztak soha sehol emiatt.
2011. aug. 8. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/20 A kérdező kommentje:
De ha "felismernek"?Mert ugyvan h barátnőmmel vettem és a biztonsági őr is ránkszólt mert ketten akartunk egy fülkébe menni mert siettünk és csak egy hely volt.és akkor mit mondjak?:D
5/20 A kérdező kommentje:
De ha ugy meygek oda ,hogy ajándékba kaptamn akkor a pénzfisszafizetés fel se merülhet igaz?:/
Ha minőségi kifogásod van 3 hónapon belül kötelesek visszaadni a pénzedet, ha viszont csak simán nem tetszik pár napon vagy két héten belül(rá van írva a blokkra, vagy nem)vidd vissza, akkor is pénzvisszafizetés van.Lényegtelen, hogy valami akciós vagy nem, mert jogilag pénz visszafizetés illet meg.
2011. aug. 8. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
Hozzáteszem, fél éve szinte megállás nélkül viszem vissza az ócskábbnál ócskább ruhákat és szinte mindig bunkóznak és szívességnek érzik, hogy visszaadják a pénzemet.Nekem a múltkor egy Pull & Bear-es ruhámon rajtahagyták a lopásgátlót.Ez normális?!A panaszkönyvbe pedig ha beleírsz, akár 2szer is, valami elképesztően közhelyes és nem is a felháborodásodra adott választ kapod.A lényeg, hogy mindig tudd, hogy 3 hónap garancia van a ruhákra, cipőkre 6 hónap (mindenhol)és teljes pénz visszafizetés.
2011. aug. 8. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm.A blokkon nincs semmi .Kifogásom mi legyen?Amgy tally ba vittél már vissza vmit?
Jogi fórumról szedtem::
ruha (cipő) vásárlásnál ezek szerint a következők az érvényesek:
- 3 napig köteles kicserélni a bolt terméket minőségi hiba miatt (méretbeli probléma miatt nem)
- 6 hónapos garancia idő alatt a boltok a hibás terméket beveszik, ha nem tudják megjavítani, akkor cserét ajánlanak fel, de pénzt semmi esetben nem adnak vissza?
Pénzvisszafizetésre KIZÁRÓLAG akkor kötelezhető a cég, ha a termék HIBÁS és sem csere sem javítás nem lehetséges....
2011. aug. 8. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
10/20 A kérdező kommentje:
akkor kötelező..de pl humanicba pénzt visszaadtak pedig nem hiba miatt vittem vissze.
További kérdések: