Vettünk egy csizmát még decemberben, most visszavittük garanciával, mert szétszakadt oldalt a bőr. Nem akarják kicserélni, mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
Az eladó 2 hétre eltette, hogy bevizsgáltatja, ma lejárt a határidő, és közölte, hogy a saját bőrdíszművese azt mondta, nem rendeltetés szerűen lett használva, és nem cserélik ki.Női csizma, a 11éves húgom járt benne iskolába.A szakadás egyértelműen a rossz minőségű bőr miatt történt.Mit lehet velük csinálni? se csere, se pénz! 15ezer volt a csizma, és 2 hónapig volt hordható.2009. márc. 5. 14:21
1/4 anonim válasza:
Akkor vigyétek el egy szabóhoz vagy megvarja vagy megragasztja.(egyébként ha a szabásvonal mentén szakadt el akkor az ő hibájuk)
2/4 anonim válasza:
első vagyok:vagy mond meg az eladónak hogy azonnal hivják oda a fönöküket,hidd el a vásárlónak lesz igaza
3/4 A kérdező kommentje:
Egy tök flegma nő,csak vitatkozik, tök hülyének akar nézni, és azt mondta hogy ő intézi.de sajnos nem intézte. a fogyasztásvédelemmel is beszéltünk, ők azt mondták várjuk meg a szakvéleményt, de ők nem küldték be, maguk döntötték el, hogy nem cserélnek.így szakvélemény sincs amivel mehetnénk. (szerintem ez a nő ott a főnök)
2009. márc. 5. 14:35
4/4 anonim válasza:
Kerd el a panaszkonyvet (utolag is!), es ird meg a reszletes sztorit a Tekozlo Homarnak (homar.blog.hu), erre pedig hivd fel a "kedves" holgy figyelmet is. Email cimuk:
homarbox1@gmail.com
Nagyon sok fogyaszto helyzete oldodott meg a Homar segitsegevel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!