Vásároltam kb 2-3 hónapja egy csizmát 8ezer Ft-ért. A cipzár szétment rajta, +egy helyen elkezdett feljönni a talpa. Megcsináltatni nemj akarom, hanem azt szeretném, hogy egy másik cipőt választhassak helyette, magyarul cserét szeretnék. Lehetséges?
Úgy is, hogy ebből a fazonból már nincs másik, és egy másfajtát választok?
Mert annak semmi értelme, hogy összevissza ragasztgatják, aztán megint csak ideig óráig bírja...
Szóval mit tehetnék?
Szia!
Bocsi, tudom, hogy kérdés a kérdésben, de én is a Humanicban vettem egy csizmát (szintén 8 ezerért), de kilyukadt az orra és beázik a legkisebb víztől. Még októberben vettem, de ennyiért jobb minőséget vártam. Neked sikerült visszacserélni esetleg? Mert én is ezzel próbálkoznék a legvégső esetben. Megcsináltatni nem éri meg!
(Amúgy, nem lehet, hogy ugyanolyat vettünk? Oldalán nem teljesen végig cipzáros, fekete, magas szárú, törpetűsarkú, hegyes orrú.)
Nem gondolod hogy ha kérdést teszel fel akkor el kéne gondolkodnod azon hogy lesznek olyan válaszok is amik nem nyerik el a tetszésedet és nem kéne ilyen flegmán válaszolni????!!!!!
Talán ne kérdezgess senkit hanem takarodj vissza a boltba és verd ki a parádét ne pedig itt verd a nyálad Kedves Kérdező!!!!!!
Utolsó válaszoló!
Azt hiszem te írtad azt, h cipőboltod van, v ott dolgozol, már nem tudom...
Hát , én meg a dalai láma segítője vagyok...:) :)
Azért, mert valamiről halvány lila gőzöd sincs, azért nem kell ilyet kitalálni, h te ott dolgozol, mert ha ez így lenne, akkor tudnád, h ezek a dolgok hogy működnek!
De ajánlom melegen a figyelmedbe a fogyasztóvédelmisek honlapját, ahol világosan le van írva, h egy vevőnek milyen JOGAI vannak, mit kérhet, stb!!!
Az első félévben a boltokank k...ss van, addig a boltnak kell bizonyítani, ha akarja, h sz.rt árult.
Utána (tehát félévtől) már a vevőnek kell bizonygatnia igazát..
Sajnállak, h ha te valóban ennyire gyatra cipő boltban dolgozol, ahol így kizsákmányolják a vevőket, h nem elég, h sz..rt árultok, ha még a vevő reklamál, le van rázva!!
Ezért tartunk ott, ahol!
Csak nehogy egyszer valaki feljelentsen a fogyasztó védelmiseknék, h nem élhet nálatok a vásárlói jogaival!:)
Ééééés!!!!
Bevittük a csizmit pénteken, odavittem egy hölgynek a humanicba, ő nézegette, bevitte a raktárba(nézett másikat abból, de nem volt már), ééééééééés, azt mondta, HOGY VAGY LEVÁSÁROLOM A 8000 EZRET, VAGY VISSZADJA KP-BEN!!!!!!!!!!!!!
Nem találtam semmit, ezért a KP-t választottam.
Utolsó előttinek: ha még nem telt le fél év, nyugodtan vidd vissza, és élhetsz fogyasztói jogaiddal.
(tehát, v javíttatás,-ha nem lehetséges--levásárolod, v a pénzt vissza kapod.
Köszönöm a tartalmas válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!