Mennyire ismerik és nézik a nők a férfiak ruháinak a márkáját?
Egy fiatal nő úgy általában mennyire van tisztában a ruhákkal, mennyire érdeklik az ilyesmik egy pasin?
Azt tudom, hogy a nagy, feltűnő logós, kommersz márkákat kb. az összes tini fújja (Tommy Hilfiger, Calvin Klein stb.)
Viszont mi a helyzet az olyan márkákkal, amelyeket annyira nem könnyű észrevenni? Gondolok itt például a Loro Pianara, Belstaffra, Gantra stb. Ezek többe is kerülnek mint a fentebb említett kettő, de mégsem annyira közismertek szerintem és sokkal visszafogottabbak is.
Gyakran visel az utca embere ilyen márkákat?
#9
A Rolex és az Omega kommersz? Mindkettő benne van a top10 legjobb minőségű svájci brandben. Mit gondolsz akkor arról akinek kezén egy Tissot, Certina vagy egy Zenith van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem az a fontos, hogy legyen egy jó stílusod, ami illik hozzád. És ne másokat majmolj.
És ezt pont ugyanúgy el lehet érni a kínaiból öltözködve, mint a legdrágább márkákból.
És ugyanígy a legmárkásabb cuccokban is lehet bohócnak kinézni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
21:
Industry experts and watch enthusiasts estimate that Rolex produces one million timepieces each year
Omega is estimated to produce about half a million total watches per year.
Ez a kommersz definíciója. Természetesen hozzá jön, hogy bár a legmagasabb minőségben, de akkor se különleges órákat csinálnak.
Ellenben iwc 100,000, patek 60,000, stb, mindkettő rendelkezik teljesen egyedi szervezetekkel, stb. Lange & söhne meg persze kb 5000, de az már kissé elborult.
Ez nem kritika, vagy sértés. Senki se vitatja, hogy a Rolex az óra gyártás titánja, de pusztán az elérhető mennyiség és a vásárló közönség miatt márpedig kommersz. Sajnos a Rolex és az omega mára már azoknak szól, akik nem értik és nem is akarják érteni az órák világát, de a státusz tetszik, hát veszik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A márka-bűvöletről:
A. ne haragudj drágám, de borzalmasan nézel ki ebben a ruhában.
B. na de ez egy valódi ...ruha! nagyon ismert márka és piszok drága.
A. jaj bocsi nem láttam a cimkéjét, hát így már tényleg egy gyönyörű kis ruha.
Természetesen ez egy elképzelt beszélgetés. 😂
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A nagy, feltűnő márkalogók taszítanak, azon kívül pedig nem igazán érdekel a dolog.
30N
Ha ez alapján nézzük, a Patek jobban felkapott az újgazdagok körében mint az Omega . Akkor az is kommersz.
Persze, hogy a nagyobbak valamivel több órát adnak el, nagyobb példányszámban tudnak gyártani. De tudod, hogy az 1 milliós példányszám is mennyire kicsinek számít.
A kommersz tömeggyártott átlagos minőségű viszonylag olcsó árut jelent, amelynél a minőség általában nem áll arányban az árral. Ez egyik felsorolt brandre sem jellemző.
Kommersz a swatch, lorus, swarowski, fossil, ice watch, maserati, calvin klein, boss, guess, hilfiger és társaik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
“ inkább negatív, ha ma 2025-ben valaki karórát hord, az elég elavult dolog, csak arra jó, hogy más lássa”
Mondjuk ez meg a ló túloldala. Vettem magamnak egy “semmi extra” kis Orient automata órát pár éve, nem érdekel ki látja meg mit gondol róla, NEKEM tetszik, és némi odafigyeléssel kb sose kell majd lecserélnem. Elég meredek ha valaki szerint ez hátrány. :D
30N
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nőként 1-2 ilyesmi márkát (Loro Piana, Zegna stb) ismerek, de nem ismerném őket fel. A márka sosem érdekelt engem még a saját öltözködésemben sem, nemhogy a másikéban. Nekem ami fontos, az az összkép - ha ízlésesen és önazonosan öltözködik az illető, és nincsenek nagyon látványosan bazári filléres fos minőségű (zizegős plasztik és tásai) és / vagy nagyon lelakott cuccai, tojok bele, hogy a ruhadarabok milyen márkájúak és mennyit fizettek érte. Főleg hogy manapság fillérekből is nagyon igényesen fel lehet öltözni, ha az illetőnek van némi stílusérzéke, amióta ennyi turkáló és másodkézből vásárlást lehetővé tevő weboldal létezik (100% kasmír pulcsit fogtam ki múltkor a kilós Hádában kb. 1200 Ft-ért pl.).
Sztem az utca embere nem nagyon hord ilyen márkákat Mo.-n, mert átlag magyar fizetésből majdhogynem megfizethetetlenek, vagy nagyon kell spórolni mellettük minden máson. Max. itt élő külföldi üzletembereken meg luxusvásárló turistákon lehetnek ilyesmik (nem véletlen, hogy az Andrássyn szinte csak és kizárólag ázsiai turistákat látok a luxusboltok előtt).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem ismerem ezeket a márkákat, meg nem is érdekelnek. Sem az órák, sem a telefonok, sem a Nike edzőgatyák. Ha valakit igen, az az ő dolga, de nekem hadd ne kelljen már lelkesedést színlelnem a nünükéi iránt.
Nekem kb mindegy az öltözködés. Nyilván ne legyen büdi meg koszos az illető, de úgy amúgy nem számít. Egy jó faszi Lidl-ös macinaciban is szexi, aki meg nem tetszik az akkor sem fog tetszeni ha full designerben jár. Semmi különbséget nem látok aközött sem, hogy valaki az órájával flexel vagy egy Iphoneval. Gáz. Azért vegyen ilyesmiket mert neki tetszik vagy mert szüksége van rá. Ne azért hogy aztán a kiegészítőivel jampizzon. Mert azok senkit nem érdekelnek (max más férfiakat). Ugyanaz mint nőknél a műköröm.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez csak egy belterjes magamutogatós hiszti.
Az ilyennek helye van péntek éjszaka a TESCO-s benzinkúton, vagy bármelyik külvárosi lebujban zárás előtt 10 perccel.
Normális közegben semmit nem jelent.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!