A bonprixen rendelt termékeknél milyen esetben lehet benyújtani panaszt?
Rendeltem két pulóvert, mind2-t, a saját, M-es méretemben. Jól néznek ki, de sajnos nem fogom tudni őket hordani, mert mind2 el van szabva. Az egyik olyan rövid, hogy még a rövid szabású pólóim is kilógnak alóla, a másik ujja pedig a csuklómig sem ér.
Nyilván visszaküldöm majd őket és ezek után vagy személyesen vásárolok majd csak vagy olyan helyről, ahol cmre pontosan megvannak az adott ruhadarab méretei mert ez elég nagy csalódás volt részemről.
Fájlalom, hogy nekem kell fizetnem a postaköltséget önhibámon kívül. Ilyenkor tehetek panaszt hogy térítsék vissza a postaköltséget vagy így jártam, majd tanulók belőle és többet nem rendelek tőlük?
Ha elolvastaf volna a szabályzatot, abban egyértelmüen benne van, hogy a postaköltséget neked kell fizetni.
Másrészt attól, hogy neked nem tetszik az adott ruhadarab, nem feltétlen elszabott, hanem egyszerüen ilyen fazon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!