Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Kihasználod az ingyenes...

Kihasználod az ingyenes visszaküldés adta lehetőségeket?

Figyelt kérdés

Cipővásárlásban vagyok. Ez nálam nehéz eset, sokszor nem jó a méret, ha boltolok, kb. a fél üzletet végigpróbálom, mire találok egyet. Szóval rémálom.

Neten nem is nagyon merek rendelni emiatt (bár volt már rá példa, volt, hogy bejött, de volt, hogy mindent visszaküldtem).


Rendelnék most is. Olyan helyről, ahol ingyenes a visszaküldés. Rendelnék többet, de egy, nagyon max két párat tartanék meg, ha jók - ennyire van keretem most.

De nem ciki az, hogy úgy rendelek több cipőt, hogy biztosan tudom azt, hogy nem tartom meg? Én olyan pofátlanságnak érzem, a rendszer kihasználásának. Meghát ott vannak a rendelési előzményeim, hogy X rendelésből X alkalommal küldtem vissza egy részét vagy az egészet... ettől se leszek épp megbízható vevő.


Én gondolom túl, csinálok csak ebből lelkiismereti gondot? Nem szeretek visszaküldözgetni csak ha nagyon muszáj. Ti hogy vagytok vele?


máj. 12. 23:38
 1/9 anonim ***** válasza:
26%
Webshopos barátaimtól tudom, hogy ezzel gyakorlatilag tönkreteszik őket, de enélkül sem csinálnék ilyen mocsokságot. Ezzel az erővel lopni is járhatnék, mert kb. ugyanaz.
máj. 13. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 hosszúhajú ***** válasza:
megértelek! van olyan eset, amikor nem tehetünk mást. szerencsére aki azért megfontolt, az tudja mit csinál. én az impulzus-vásárlókon vagyok kiakadva, nekik komolyan meg se engedném. írok egy példát. temun az egyszeri visszaküldés ingyenes. fűzőt rendeltem, mert egyszerűen nem találtam olyan üzletet, ahol többet felpróbálva NORMÁLIS áron vehetnék. kénytelen voltam rendelni. és tudom hogy nem tartom meg mind a hármat, de egyszerűen nincs más lehetőségem, ha tudni akarom hogy áll. én is szarul érzem magam, de MA! ez normális, hiszen a legtöbb dolgot nem is kapni az élő üzletbe. ez akkor disznó dolog, ha meg tudnád oldani máshogy, de a cipő az pont nem az ahol ezt meg lehet oldani. ruhát be lehet venni, nadrágot fel lehet hajtani ( én pont ezt tettem ) de a cipő nagyon más. pont ezért nem rendelek cipőt. a fűzőt viszont tényleg nem tudtam máshogy megoldani. de egyetértek veled! ez a szükséges rossz, annak aki lelkiismeretes és jól utánanéz, de mégis megesik. rendeltem felsőt is, jó rám, csak nem áll jól. de ez nem ok arra hogy visszaküldjem. kitaláltam hogy pizsi felső lesz belőle. :)
máj. 13. 02:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
72%

„ Ezzel az erővel lopni is járhatnék, mert kb. ugyanaz."


Mivan?:D Egy törvény adta lehetoseggel el a vasarlo. Mifele lopas? Észen vagy? A megtartott termékek árát rendezi a vasarlo, hol itt a gond?

máj. 13. 05:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha meghirdetik, hogy ingyen mehet vissza a cucc, akkor ne sírjon a szájuk utána.
máj. 13. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Szoktam ilyet. Nem gyakran, meg nyilván én is vásárolni akarok, nem viccből rendelem. De van, hogy úgy rendelek, hogy tudom hogy nem mindet tartom majd meg, csak ami élőben is jól áll.

Aki így hirdet, annak nyilván megéri. Még mindig olcsóbb, mint fizikai üzletet fenntartani. Akinek nem éri meg, az meg ne adjon meg ilyen opciót. Nyilván úgy kevesebben fognak tőle rendelni, valamit valamiért. Nem kötelező webshopot üzemeltetni szerencsére.

máj. 13. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

„Akinek nem éri meg, az meg ne adjon meg ilyen opciót. ”


Nincs olyan, hogy nem ad ilyen opciót. EU-ban kötelező biztosítani a 14 napos vásárlástól való elállást. Pont azért mert online nem tudod fizikailag is megvizsgálni az árut. Nem tudsz próbálni stb.

máj. 14. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Igen, de az ingyenes visszaszállítást nem kötelező biztosítani. Van ahol a vevő fizeti ki az árát.
máj. 14. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Mi Fashiondaysen meg Aboutyoun rendelünk,átlag havi 80-100.000 értékben .1-2 ruhadarab mindig van benne ami nem jó.Gondolkodás nélkül küldöm vissza..Ezek már az árakba vannak beépítve,közgazdászként mondom.
máj. 14. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Plusz ki fog sajnálni egy nagy dög vállalatot? Transznacionális meg multinacionális cégeket? Eleve olyan helyeken gyártatnak a beszállítóik ahol fillérekért zsákmányolnak ki embereket a gyártás során. Rendszeresen spórolnak az ügyfélszolgálaton is, chatbotokkal és hasonlókkal. Ha ők optimalizálják mindenféle kétes machinációkkal a költségeiket, akkor talán nekünk is megengedett, hogy fel tudjunk próbálni lelkiismeret-furdalás nélkül idehaza pár netről rendelt rongyot és vissza is tudjuk küldeni:D
máj. 14. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!