Megőrült a GLS és a Zalando? Rendeltem egy cipőt és semmi értesítés nem jött ma, de közben a GLS és a Zalando is azt írja kézbesítve van. Ami lehetetlen szerintem főleg, hogy utánvétes.
A futárok meg vannak hülyülve sokszor. Nemrég volt, hogy futárt vártam netes rendelés miatt. Csomagpont, automata sajnos nem volt opció annál a webáruháznál, ahol rendeltem. Pedig szerintem az a legjobb. Így, mivel napközben dolgozom, nem otthon, mert se vállalkozó, se nyugdíjas nem vagyok, kénytelen voltam munkahelyi címre kérni.
Bent ülök egy értekezleten. Látom, hogy hív a futár. Nem akartam mindenki előtt felkapni és megtárgyalni vele a dolgokat az értekezlet közepén. Elnézést kértem, arra hivatkozva, hogy fontos hívást várok, kimentem az irodából. A folyosón visszahívtam. Talán ha 15-20 máspodperc telt el. De akkor meg ő nyomta ki folyton. Így kb 5 perccel később sikerült elérnem. Közölte velem, hogy mivel én nem vettem fel, ő már elment és nem is jön vissza. Ismeretlen címzettet jelölt meg, oldjam meg, ahogy tudom...
Vannak ilyen "kedves és segítőkész" futárok. Gondolom direkt kapóra jött neki, hogy emiatt két perccel hamarabb végezhetett a műszakkal. Ráadásul az én cuccom nem utánvételes volt, hanem előre ki volt fizetve.
Na, de úgy látom, a te eseted kiderült, megoldódott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!