Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Vinted: vásárlói védelem van,...

Vinted: vásárlói védelem van, de az eladó védelme hol marad?

Figyelt kérdés
Egyik facebook csoportban olvastam (és egyben bevált az amitől én is a leginkább tartok), hogy egy eladó feladott egy vadiúj zarás ruhát egy lengyel vásárlónak, majd az megkapta és azt kamuzta, hogy tele volt foltokkal pecsétekkel így a vásárlónak a befolyó pénzét letiltották... Hogy is van ez? A kamuzó vásárlót védik, de az eladót nem? Én anyumnak kezelem a hirdetéseit és már a 0.-dik naptól kezdve tudtam, hogy lesznek ilyen visszaélő gennyládák (főleg az olcsójános lengyeleknél, akik pofátlanul alkudoznak, 16.000 ezres használatlan rucikat le akarnak alkudni 5000 Ft-ra, miközben amúgy lengyelországban cirka 23%-al keresnek többet) na de zárójel bezárva. Szóval a 0.-dik naptól kezdve mi azt csináljuk, hogy bevédjük magunkat, hogy a címkébe varrunk egy láthatatlan de mégis látható jelecskét, amit csak mi tudunk, hogy ott van, és úgy is fotózzuk le, hogy a hirdetésben is látsszon ez a láthatatlan jel. Ha pedig bepróbálkoznak, akkor kérünk egy képet a címkéről és máris lebuktatták magukat a hitvány vásárlók, mert nem tudják, hogy milliméterre pontosan mit is kell keresniük.. Tényleg ennyire szarkupac fosmaraton ez a vinted és tényleg az eladót semmi sem védi? A súgóközpontjuk tiszta káosz, nem lehet kiigazodni rajta...

2023. júl. 11. 15:28
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:

Ne haragudj, de bármennyire is szeretnéd nincsen igazad. Nem vagyok megsértett és nem is jártam meg, előzékeny vagyok és ahogy írtad, én sem ész nélkül keringek a világhálón, van nekem már elég tapasztalatom amit más kárából tanultam meg és képes vagyok a múlt tapasztalatai alapján előre meglátni, hogy mik a kiskapuk amikkel valószínüleg élni fognak azok akik akarnak. Én is benne vagyok vintedes csopikban, onnan is linkeltem ide a csajt aki megjárta csak természetesen töröltették az előző hozzászólásomat, de mégegyszer nem fogom hosszasan kifejteni, csak azért h megint letöröljék a innen... lényeg a lényeg, hogy én is látom, hogy egyes eladók szenvednek és kételyekben vannak.


Egyébként is nem ez volt a fő kérdés, hanem az, hogy miért csak a vásárlókat védik, a vevőket nem, de teljesen mindegy, nem fogjuk megváltani a vinted világát. Most épp avval szenvedek, hogy kivegyem az egyenlegemet onnét (aztán megyek vissza inkább vaterázni/jófogásozni), de a vinted már itt is bekavar, hogy nem engedi hozzáadni az iban számomat (igen olvastam a szabályzatot, igen csak én használom az ibant, most először csatolnám azt, igen ellenőriztem helyes minden, nem nincs space a számok között) - perpill a support ügyködik ezen, remélem megoldják.

2023. júl. 17. 18:44
 12/14 anonim ***** válasza:
Megoldás minden problémádra: csomagolás és feladás közben is videózol.
2023. júl. 17. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

"miért csak a vásárlókat védik, a vevőket nem"

Te azt sem tudod, mit akarsz írni.

Avval, onnét... továbbra is azt gondolom, nem vagy túl tájékozott.

AZZAL a kifejeltéseddel főleg, hogy mész vissza jófogásozni... a jófogás haldoklik, ott már se eladni, se venni nem érdemes, mert nem nagyon van mit. Egy dolog viszont biztosan van ott: átverés. Ezek a csalók ugyanúgy ott vannak, és nem csak ezen a két helyen, hanem minden online felületen, ami lehetőséget ad a kommunikációra.

Sajnálom, ha megsértődtél a válaszomon, de nem nagyon tudok ezzel mit kezdeni.

2023. júl. 20. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Nem sértődtem meg semmin. Jogodban állt megosztani a véleményed és ezt tiszteletben tartom. Egyelőre nekem jól megy a jófogás *koppkopp* lekopogom - mind vásárlói, mind eladói részről (az előbbit nyilván ésszel szabad kizárólag). A vinted is jó mert kényelmes de annyi nyűgöm volt vele egyszerűen pár eladás után, hogy mind az a sok pozitív amit nyújt elnyomta az a soksok negatív élmény. Ui az IBAN kavarodásban sem tudott normálisan segíteni a vinted, szerencsére a családban több számlánk van, egy másikkal működött, magamnak oldottam ezt is meg, tehát a support is egy nagy nulla (húzták nyúzták az időt, banális kérdésekkel hogy biztos jól adtam-e meg az ibant, várjak 24órát stb, tipik "be vane dugva a konnektorba" szinten levő helpdesk) - mondjuk litván eresztés a vinted, nem is tudom mit várok el tőlük
2023. júl. 21. 01:39
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!