Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Nem kaptam visszaigazoló...

Nem kaptam visszaigazoló emailt shein rendelés után. Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
2023. júl. 9. 20:28
 1/4 anonim ***** válasza:
Nézd meg a SPAM mappában is. A Shein-re bejelentkezve nézd meg, hogy a rendeléseid között ott van-e, amit leadtál. Ha ott van, valószínűleg rendben van a rendelésed, de ha az e-mail címmel van probléma, akkor a kiszállításról szóló e-mail sem fog megjönni.
2023. júl. 10. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Én már 8 napja rendeltem és még mindig feldolgozás alatt van , valaki járt már így? Meg jön időben ?
2023. júl. 11. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

#2 Én is így jártam. Napok óta feldolgozás alatt van, írtam nekik instán, e-mailbe stb. Egyik helyen azt írják minden rendben, másik helyen pedig azt, hogy 2 termék nincs raktáron.


Neked végül mi lett vele?

2023. aug. 8. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
Sziasztok. Most én is így jártam, hogy napok óta feldolgozás alatt van a rendelésem és egy termékre írják hogy közben nincs raktáron. Nektek végül mi lett??
2023. nov. 23. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!