Rendeltem about you-ról, de a kabátot amit vettem nem látom a rendeléseim között. A pénzt levonták, visszaigazoló emailt se kaptam és a kabát még mkndig csak a kosárban. Hogy lehet ez?
Figyelt kérdés
2020. jún. 30. 01:19
1/5 anonim válasza:
Valami rendszer hiba lehet.
Csinálj screenshotot a kosaradról, az előző számládról, és a levett pénzösszegről (pl OTP internetbank), hogyha nem jön meg a kabát. Ezeket pedig küld el az ügyfélszolgálatnak, vagy keresd őket telefonon.
2/5 A kérdező kommentje:
Na ez nagyon erdekes! Visszajott a penz, amit tegnap levontak! Szoval most olyan mintha meg se rendeltem volna. Legkozelebb szamitogeprol rendelek, hatha ugy jobban jarok
2020. jún. 30. 06:20
3/5 anonim válasza:
Nekem olyan volt, hogy megrendeltem, visszaigazolták, majd csak simán nem szállították ki. Hiába írtam meg hívtam őket mindenhol. Még szerencse, hogy nem fizettem előre. Ez már több hónapja, persze azóta sem jött semmi válasz tőlük.
4/5 A kérdező kommentje:
Én most rendeltem, ezúttal nem volt semmi gond. Korábban előre kifizettem, azzal se volt gond, második alkalommal utánvétesre kértem, ott volt egy kis baki, nem tudtam kártyával fizetni. Remélem én nem úgy járok, mint te, mivel a mostani rendelésem is kifizettem.
2020. jún. 30. 07:06
5/5 anonim válasza:
Azért lehetett, mert most van az 50%os kedvezmény és sokkal többen vásárolnak ezért túl van terhelve az oldal és így technikai bakik lehetnek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!