Sérült cipő árát visszafizetik?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Van egy cipő amit pár hónapja rendeltem ecipőről és természetes bőrként volt megnevezve minden része. Na ehhez képest kb 2 hónap után úgy lekopott a külseje mintha fociztam volna benne,pedig irodába hordtam és próbáltam rá vigyázni. Van más gyártótól bőr cipőm és annak nem volt ilyen problémája. Elméletileg 2 év a szavatosság és vissza szeretném kérni az árát. Szerintetek van valami taktika arra hogy ne utasítsák el “nem rendeltetés szerű használat” indokkal?
2022. szept. 11. 13:24
1/1 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Visszaküldöd ők elküldik bevizsgálásra egy tőlük független céghez, és a szakértői vélemény alapján utasítanak vagy fogadnak el reklamációt. Erre sajnos nincs taktika.
Ha drága volt és nem akarod elbukni a pénzt akkor esetleg tudsz a fogyasztóvédelemhez fordulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!