Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Szerintetek mi a teendő ilyenkor?

Szerintetek mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
rendelt a barátnőm a nike hivatalos oldalról (applikáción keresztül) egy cipőt, mert a születési hónapja van és ilyenkor elvileg jár neki egy 25%-os kupon. de ezt nem kell beírni rendeléskor hanem elvileg a következő rendelésednél automatikusan levonásra kerül (nike tagoknak jár ez). na most ez nem történt meg, leemelte a cipő árának a 100%-át a 75 helyett. email nincs megadva illetve semmi ilyen. a megadott telefonszámot felhívva sem veszi fel senki a telefont, egy idő után szétkapcsol. facebookjuk nincs, emailjük nincs ahogy látom. van ötletetek? kinek írjak ilyenkor? azért nagyon durva szerintem hogy nem lehet őket elérni sehol egy ekkora cégként.. és mit gondoltok, lenne értelme? visszautalnák a pénzt? azt nem akarjuk hogy adjanak egy másik kupont, mert akkor kéne venni még 1 cipőt. (illetve az előző kupon is megvan még, de ha újra kipróbáljuk, újra nem vonja le az árból...)
2022. febr. 17. 14:37
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem csak a telefonszám hívogatása, esetleg üzletben érdeklődni, hátha tudnak valamit segíteni.
2022. febr. 17. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!