Ha rendeltem egy ruhát, de kibolyhosodva, láthatóan használtan érkezett, megteheti egy üzlet, hogy nem veszi vissza? Hová fordulhatok ilyenkor?
Nevezetesen a Zaráról van szó.
Rendeltem egy ruhát, az ára mindegy is. Úgy gondolom, hogy akár 4, akár 24 ezret fizetek, nem a mások által levetett és visszaküldött dolgot kéne kiküldeniük.
Átvettem a csomagot és látom, hogy a ruha mell részénél és a karjánál ki van bolyhosodva az anyag. Még aznap írtam chaten az ügyfélszolgálatnak, ők azt mondták, hogy vigyem be az egyik üzletükbe, ott megnézik. Vidéki vagyok, a legközelebbi Zara is 120 km. Pont ezért rendeltem online.
Ezt leírtam, majd közölte a hölgy, hogy akkor fotózzam le a hibát, elküldi az illetékes osztálynak. Lefotóztam, kértem, hogy írja oda azt is, hogy ez ma lett átvéve, a ruhán még ott a címke, sem kimosva, sem hordva nem volt még általam. Jójó, odaírja.
Erre ma jön a válasz e-mail, hogy sajnálják, de ezt nem tudják visszavenni, mert a hiba nem a gyárilag keletkezett, hanem a természetes viselés következménye... Utána még odaírva, hogy az e-mailre ne válaszoljak, mert egy ellenőrizetlen fiókba kerülne az üzenetem.
Írtam ismét chaten az ügyfélszolgálatnak, egy sablon választ kaptam, meg hogy ha nem vagyok ezzel a válasszal elégedett, vigyem el egy üzletbe is a ruhát, hogy felülvizsgálják a hibát. Oké, csak az nekem minimum egy félnapos program és 10 ezer forint alsóhangon. Úgy, hogy hétköznap reggeltől késő délutánig dolgozom, hétvégén pedig online tanfolyamom van.
Ilyenkor mit tudok csinálni?
Írj még egy mailt, lobogtasd be a fogyasztóvédelmet. Utána lelkesebbek lesznek.
Hasonló esetben ne a hölgyet kérd, hogy írja mellé, hogy új, hanem csatold a blokkot, hogy aznap kaptad.
Az mi? Az ő hibájuk, hogy használtat küldtek..
Én amúgy már lefotózom, meg felveszem videóval, ahogy kibontom a rendeléseket, az a biztos..
drága dologról van szó?
Az ára lényegtelen, mert van, akinek pl 5-8 ezer forint is nagy pénz.
Engem igazából ez az eljárás zavar, hogy ők küldenek hibás terméket és azzal takaróznak, hogy vigyem be az üzletbe felülvizsgáltatni.
Pont ezért rendelek online, hogy ne kelljen 4-5 órákat autózzak, plázában lennem a rengeteg ember között. Ráadásul nincs is erre kapacitásom, hogy én ezzel töltsek el egy fél napot, hogy hátha ott más lesz a "vizsgálat" eredménye.
Én egyszer hibásan érkezett bőrdzsekit küldtem vissza. Volt benne egy óriási nagy karc. E-mail-ben írtam nekik és csatoltam a képet is, de úgy, hogy látszódjon a címke is. Azt válaszolták felülvizsgálják az ügyet. Utána megkerestek és küldtek egy futárt a kabátért, vissza is kaptam a pénzt.
Én nem hagynám annyiban, egy picit keményebb hangnemre váltanék. Írd meg, hogy nem kellett volna egy hibás terméket kiküldeniük amit már más viselt, mert te bizony így kaptad, ez az ő hibájuk. Tedd hozzá, hogy nem véletlenül rendelsz online és fizetsz postaköltséget, ha nincs a közeledben üzlet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!