Kezdőoldal » Szépség és divat » Modellkedés » Híresebb modelleket mennyire...

Híresebb modelleket mennyire kötik (és mennyire foglalják le őket) a reklámszerződések?

Figyelt kérdés

Ha valaki jártas a témában, akkor világosítson fel.


Tehát ha x márkával van szerződés, akkor csak adott alkalmakkor/reklámok készítésekor kell a márka ruhában megjelenni, vagy van úgy, hogy folyamatosan az adott márka ruháit kell hordani?


Aki pedig akkkora sztár, hogy 20-30-40 márkával áll szerződésben, az hogyan oldja meg? Vagy ilyenkor csak a reklám/fényképek elkészítése a fontos?


(Mert éppen most olvastam egy színész- és énekesnőről, hogy leszerződött valamelyik olasz divatházhoz, és ez az jelenti, hogy minimum évente két hetet Olaszországban és Párizsban kell töltenie. De még van legalább tucatnyi másik ilyen szerződése. Hogyan osztja be az idejét?


Aki olvasott már ilyesmiről, vagy hallott modellektől erre vonatkozó információkat, kérem, ossza meg. Köszönöm.


jan. 17. 21:48
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Tökre attól függ mit írtak a szerződésbe.



Nyilván azét van ügyvédje meg PR teamje mindenkinek, hogy ezeket kisakkozzák nekik. Nincs egy kaptafa, minden divatház arculata, reklám stratégiája más.

Függ attól is van-e ott valaki, akit inspirál az adott híresség, jól kijönnek-e.



Az se biztos, hogy aztán összeillenek.

Pl Kristen Stewart és Channel néha kicsit disszonnáns. A divatház az nőies eleganciát képviseli, a színésznő meg inkább lezser, tomboy típus, néha úgy áll rajta a kiskosztüm mintha valaki más cuccait vette volna fel.

jan. 17. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Ha akkora sztár az illető, akkor valószínűleg exkluzív szerződést köt egyetlen divatházzal, csillagászati összegű fizetésért.
jan. 18. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Te összekevered a modelleket A divatházak szóvivőivel...

egy modell csak egy divathét alatt 15-20 különböző márka showjan szerepel... utána nincs szerződés hogy abban a ruhában kell járniuk...

jan. 18. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
3, Itt most nem random 14 éves orosz lányokról van szó, akiket a divat világán túl senki se ismer, hanem hírességekrõl, pl Bella Hadid
jan. 18. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

14 évesen még nem is lesz befutva senki

Pedig pont hogy az a modell aki nulla hátszéllel elkezdi, nem pedig Bella hadid aki sehol nem lenne a szülei nélkül

jan. 18. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Protekciós nepobaby ilyen szakmában van sok, aki befutott már tini kora előtt.


Ettől még modell, és igen, plaszikai sebészettel sokat lehet csalni, és soknak nincs is szép járása, de attól még dolgoznak. Ez senkit nem érdekel. Ez nem egy fair szakma.

jan. 18. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

„Ha akkora sztár az illető, akkor valószínűleg exkluzív szerződést köt egyetlen divatházzal, csillagászati összegű fizetésért.”


Nagyon sok ázsiai színésznőnek van rengeteg divatházzal szerződése, ezért is kérdeztem. Mert a filmek, sorozatok forgatásához idő kell, a koncertek szintén viszik az időt, mellette még képviselni ezt a rengeteg márkát.

jan. 18. 20:37
 8/9 anonim válasza:
100%

Az ázsiai színésznők jellemzően nem kizárólagos szerződést szokták kötni, bár biztos vagyok abban, hogy a konkurens márkákat ők sem reklámozzák egyszerre.

Egyébként a koreai szórakoztatóipar már kicsi koruk óta arra nevelik a tehetségeket, hogy napi 16+ órákat dolgozzanak, szóval nem szokatlan számukra, hogy meg kell szakadniuk.

jan. 19. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Meg a Kpopban általában a menedzsment céggel van szerződés, nem magával a sztárral.


A ruhatára az arculata része, eleve úgy tervezték, hogy valaki olyan öltöztetni.

jan. 19. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!