Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Elfogadhatatlan viselkedés a...

Elfogadhatatlan viselkedés a ZARA-ban, ti mit csinálnátok?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Röviden, kaptam egy ruhát a ZARA-ból, de sajnos nem igazán nyerte el a tetszésemet, így még aznap vissza is vittük, hogy kicseréljük valami másra.

Beálltam a hosszú sor végére, mikor sorra kerültem köszöntem és jeleztem a cserét. A "kedves" eladó valami hihetetlenül bunkó módon, köszönés nélkül közli velem, hogy álljak be a főkasszába, majd valaki megnézi, amit hoztam. Egyedül álltam ott, kb. 10 peret, mire odajött hozzám valaki, semmi elnézést, vagy köszönöm a türelmet, de ez legyen a legkevesebb. Megnézi, oké a csere. Vissza küld a másik kasszához a sor végére, a fent említett "kedves" eladó a kezébe veszi a ruhát, majd mindeni előtt elkezdi szagolgatni, de közben olyan fejet vág, hogy az valami hihetetlen, majd rám sem néz és oldalra dobja a ruhát, hogy ezt nem cserélik ki, mert érezhetően használt. Mindenki engem néz, mintha valami igénytelen nő lennék, úgy éreztem magam. A ruha fél napot sem volt nálam, SOHA nem használtam, szaga maximum attól lehett volna, hogy ki tudja kik próbálgatták, de nagyon sokan alátámasztották, hogy nem csak én nem érzek semmit. Félreértés ne essék, nem az bánt, hogy nem cserélték ki a ruhát, hanem hogy végig flegmán, lekezelően viselkedett velem a nő. Elég lett volna egy elnézést, ezt nem tudjuk vissza venni. Továbbá minek kellett várnom majdnem negyed órát valakire, aki rábólintott a cserére, ha utána vissza állítanak a sorba és az a nő közli velem, hogy BÜDÖS a ruha, aki előtte átküldött a másikba. Írtam a panaszkönyvbe, de nem tudom ez mennyit számít? Ti foglalkoznátok ezzel? Lehet itt nem jön át, de élőben ez szörnyen kellemetlen volt, illetve a viselkedése.. ezt nem engedheti meg magának egy eladó.



2017. jún. 19. 15:47
 1/7 anonim ***** válasza:
91%
Nem tudom van-e facebook oldaluk, mármint az Árkádos Zara üzletnek, oda írhatsz még véleményt, vagy adj le google értékelést, pl. én szoktam olvasni ilyeneket mielőtt adott üzletbe megyek, nem szeretem, ha bunkóznak velem.
2017. jún. 19. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
90%
A vásárlók könyvében is jelezheted a panaszod, vagy beszélhetsz a felettesével is akár.
2017. jún. 19. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Szia! A szegénységi bizonyítványt kiállította a kedves kollegina. Biztos rossz passzban volt, vagy bal lábbal kelt fel. Én a Pepcoba vittem vissza egy nadrágot, blokkal és címkével, egy rossz szava nem volt az eladónak. Sajnos elég stresszes munka a kereskedelem, de ez akkor sem jososít fel senkit, hogy a vevőt kiforgassa emberi mivoltából. A panaszkönyv pedig egy dísz (sajnos). Engedd el a történetet, legalább tudod, hogy hova nem kell ezután bemenni. :)
2017. jún. 19. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Én is eladó vagyok (nem a Zarában) és nekem is szoktak rossz napjaim lenni, de ezt a hangnemet sose engedném meg magamnak. A helyedben biztos balhéztam volna, főnök, vásárlók könyve.. Hidd el te is okoztál volna pár kellemetlen percet/órát a lánynak és ebben az esetben meg is érdemelte volna. Sajnos sok vásárló nincs tisztában a jogaival, mindenesetre webes felületen (pl facebook) azért leírhatnád nekik mi történt veled.
2017. jún. 19. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
én is kértem volna a főnököt, és leugattam volna a ge cibe az eladó csajt. ha rossz kedve van valakinek, azt elfogadom. nem mosolyog, bűbájos velem elfogadom. rossz napja van, oké. de ilyen szintű flegma bunkózás olyan hihetetlenül felbszna, hogy nem bírnám megállni hogy bepanaszoljam személy szerint. legközelebb te se hagyd szerintem, hogy így viselkedjenek veled.
2017. jún. 20. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
A személyre szóló panasz tételt tartom a legjobb ötletnek - a munkahelyét szinte mindenki félti. Ha panaszt teszel rá a vezetőségnél, biztosan meggondolja a továbbiakban, hogy milyen hangnemet válasszon.
2017. jún. 20. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Velem is volt mar hasonlo, a Sparban a no, aki elottem fizetett, szeretett volna aprot adni az eladonak, de az szo szerint leugatta, hogy hagyja beken az aprojaval. Mikor en kerultem sorra, halalosan fel volt haborodva, hogy en komolyan gondolom-e, hogy tizezressel szeretnek fizetni, mert o nem tud visszaadni. Tudom, hogy nem ugyanaz, de bennem maradt, es azota is bosszant. Nem is az, hogy nem tud visszaadni, hanem, hogy milyen hangnemet utott meg egy fiatal kis pcs@ az elottem allo növel, aki nekem is az anyam lehetne, nem hogy neki.

Akkor es ott meg kellett volna kerni az eladot, kedvesen es mosolyogva, hogy szoljon a fonokenek, mert szeretned neki jelezni, hogy kivel beszeljenek az alkalmazottai ilyen stilusban. Utolag ezt nem tudom, hogy meg lehet, illetve erdemes e megtenni. De a facebook oldalukra tenyleg irhatnal, vannak, akik elolvassak.

2018. ápr. 2. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!