Rendeltem neten táskát és pénztárcát, hibás terméket kaptam, vissza kell küldeni?
Figyelt kérdés
Online rendeltem 3 pénztárcát és egy táskát, amiből kettő sérült volt, jeleztem a cégnek (Portugál), akik fényképet kértek. Elküldtem nekik illetve megkérdeztem, hogy van-e további teendőm, erre azt írták összesen hogy a visszatérítés befejeződött (We would like to inform that refund of this products is done.) és vissza is utalták a termékek árát. Ezek alapján azt gondolnám, hogy nem kell visszaküldeni, mert nem írták, jól gondolom?2016. dec. 13. 13:18
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi..
Nem jártam még így ezelőtt soha, mondom nehogy egy hónap múlva kérdezik, hogy na hol az áru? :D
2016. dec. 13. 13:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!