Meddig vihetem vissza a terméket?
Figyelt kérdés
Deichmann-ban vásároltam egy táskát 2014. 12. 27-én. Fél év garancia. Tönkrement a cipzára 2015.05.12-én visszavittük, 20-ára megcsinálták. Tíz nappal későbbre (mára) újra felmondta a szolgálatot a cipzár. Kérdésem az lenne, hogy a táskát visszvihetem-e most? Illetva, hogy visszakérhetem-e a pénz másodszori tönkremenetel után vagy küldjem el újra megjavíttatni?2015. máj. 30. 13:02
1/2 anonim válasza:
Szerintem pénzt nem fogsz visszakapni de elküldeni biztos lehet esetleg becserélni.
2/2 A kérdező kommentje:
Az a problémám, hogy másodszorra nem akarom visszaküldeni. Egyszer visszaküldtük. Oké. De másodszorra már nem.
2015. máj. 30. 14:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!