Avon visszáruzás, hogy működik? Valaki leírná pontosan?
AVON Visszáru Szabályzat
Hatályos: 2012.02.02-tól visszavonásig
Az AVON Garancia
Kívánságára a terméket 3 hónapon belül kicseréljük vagy a teljes vételárat visszatérítjük. Ékszerek, órák, egyéb kiegészítők és ruházati cikkek esetén a garancia 1 hónap.
Az AVON garancia nem vonatkozik az alábbi termékekre:
- melyeket a vásárló tört el, illetve rongált meg
- hajfestékekre
- adománygyűjtő termékekre
- a katalógusokra.
Üres, vagy erősen használt terméket, illetve a garanciális idő lejárta után visszaküldött termékeket nem áll módunkban jóváírni*. Minden visszaküldött termék megsemmisítésre kerül higiéniai okokból, így visszaküldött terméket semmilyen esetben nem tudunk visszajuttatni a Tanácsadóhoz, akkor sem, ha annak jóváírása nem lehetséges.
Ha a termékhez ajándék is járt, az ajándékot a termékkel együtt vissza kell küldeni, ellenkező esetben csak cserére van lehetőség.
Szettet csak egyben lehet visszaküldeni, a külön érkezett szett tételeket csak cserélni tudjuk.
A törött és sérült árukat is vissza kell küldeni az AVON-hoz, másképp nem lehetséges a jóváírás/csere.
A Visszáru folyamata
Alapszabály: Csak akkor küldjön visszárut, ha az adott terméket semmiképp nem tudja értékesíteni! Ha bontatlan termékről van szó, ajánlja fel több vevőnek, hátha el tudják használni. Ne feledje: a kozmetikum kiváló ajándék!
A Visszáru- és Cserenyomtatvány
Kérjük, hogy visszáruját mindig a kitöltött AVON Visszáru-/Cserenyomtatvány kíséretében küldje el. A visszáru nyomtatvány megtalálható az Interneten az Aktualitások / Letölthető nyomtatványok menüpont alatt.
A visszárulapon tüntesse fel:
- Tanácsadói törzsszámát
- Nevét
- Körzetszámát
- Lakcímét
- A visszaküldés okát
- A termék cikkszámát, nevét, a megrendelés kampányát és a visszaküldött darabszámot
- Amennyiben cserét kér, a cserére kért termék cikkszámát és nevét (ne feledje, hogy a visszaküldött termék csak azonos termékkategóriából való, adott kampányban azonos áron megvásárolható termékre cserélhető)
- A visszaküldés dátumát
- Saját aláírását
- A visszáru átvevőjének aláírását
A Visszáru szállítása:
1. Visszáruját átadhatja a Magyar Posta szállítójának amikor házhozszállítja AVON csomagját. Ilyenkor a Postás aláírja a visszárulapot mint átvevő és egy ragszámot ragaszt az igazolószelvényre. Ezt követően Önnek a visszárulap eredeti példányát - a visszáruval együtt - egy lezárt dobozban kell átadnia a szállítónak.
Ha Ön nem kért házhozszállítást, a Postás nem köteles átvenni a visszárut, illetve egy embertől egy lezárt csomagot tud átvenni.
2. Visszáruját postai csomagküldeményként eljuttathatja az AVON-hoz a 2100 Gödöllő, Haraszti út 3. címre. Ebben az esetben a küldemény költségeit a Tanácsadó fizeti, az AVON a költséget semmilyen esetben nem vállalja át.
3. Visszáruját személyesen leadhatja munkanapokon 8:00-16:30 között az AVON központjában: 2100 Gödöllő, Haraszti út 3.
Zone Managerek, Koordinátorok és AVON Kontakt Pontok nem kötelezhetőek a visszáru átvételére!
Jóváírás és Csere:
A visszáruzott termék tanácsadói árengedmény nélkül kerül jóváírásra, azaz olyan áron, ahogy azt az AVON kiszámlázta a Tanácsadónak.
Csere esetén számláján egy jóváírást (visszaküldött termék) és egy terhelést (igényelt termék) fog látni.
A visszaküldött áru értékét ne vonja le az Ön által befizetendő összegből. Ezt az AVON a jóváírás után automatikusan elvégzi.
Kérdés esetén kérjük, forduljon az AVON Tanácsadói Szolgálatához:
06-28-511-111
06-30-745-0745
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!