Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Másoknak hogy kezelte a...

Másoknak hogy kezelte a panaszt a Makeup.hu weboldal?

Figyelt kérdés

Silány minőségű, használhatatlan terméket kaptam kézhez, ami kifizetés és felbontás után derült ki. A reklamációs osztály teljesen elzárkózott a kommunikációtól, utolsó levelüknek az a lényege, hogy nem veszik vissza a rossz terméket az árát sem téríti vissza.

Itt megkárosításról van szó, arra gondoltam, hogy a fogyasztóvédelwmhez fordulok.

Volt valakinek tapasztalata?

Köszönöm.



2022. szept. 26. 10:02
 1/3 anonim ***** válasza:
Szia! Végül mi történt?
2023. ápr. 5. 06:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Szia

Végül fogyasztóvédelmi feljelentést követően a terméket kicserélték.

2023. ápr. 6. 08:05
 3/3 anonim ***** válasza:
Huh, gratulálok, legalább a végén csak sikerült. Elég gáz cég.
2023. ápr. 7. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!