Hogy lehet hogy pont ennek a magyar youtubernek lett saját sminkmárkája? Még csak sok feliratkozója sincs
Azért az a majdnem 20 ezer feliratkozó határozottan nem kevés. Ennyi követőre simán érdemes üzletet alapozni.
Márkája meg valószínűleg nem csak úgy lett, hanem vagy maga építette fel, vagy beruházott abban a reményben, hogy el is tudja adni.
De az is lehet, hogy valamilyen márka megkereste őt (meg valószínűleg másokat is), hogy van az a pénz, amiért szívesen ráírnak bármilyen márkanevet a termékeikre.
Smink témában nem vagyok otthon és nem is érdekel még annyira sem, hogy végignézzem a videót, de műszaki cikkeknél elég komoly kínálat van ilyen jellegű branding szolgáltatásból.
"De az is lehet, hogy valamilyen márka megkereste őt (meg valószínűleg másokat is), hogy van az a pénz, amiért szívesen ráírnak bármilyen márkanevet a termékeikre."
De naiv vagy. Aliexpressen irsz valamelyik eladonak, olyan markanevet irnak a termekukre, amilyent kersz minimalis felarert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!