Megszokták kérdezni a 10%-ot rossmann kártyánál?
Figyelt kérdés
Akinek van rossmann kátyája, van minden 3 havonta (ha jól emlékszem) 3 vagy 4db 10%-ot biztosító kuponkódja amit a kártya lehúzásával érvényesíthet.
Legelőször amikor kipróbáltam azt hittem hogy ez automatikusan megy, lehúzzák és már kapom is a 10%-ot, majd észrevettem hogy nem így megy. Az eladók konkrétan rá sem kérdeznek hogy szeretném-e érvényesíteni vagy sem. Legutóbb odaadtam a kártyát, lecsipogtatta majd ezután én mondtam hogy szeretnem kérni a 10%-ot, és ezek után mondta az eladó hogy akkor adjam vissza a kártyát mert még egyszer le kell húznia.
Nálatok meg szokták kérdezni? Vagy mindig kell érte szólni? Lehetséges hogy ki van adva szabályként nekik hogy ne is kérdezgessék?
2021. márc. 11. 14:37
1/6 anonim válasza:
Így van, én úgy tudom, mostmár nem kérdezhetik meg, szóval szólni kell hga szeretnéd érvényesíteni.
2/6 anonim válasza:
Tőlem eddig mindig megkérdezték, még akkor is, mikor csak párszáz forintért vettem valamit és nem is érte volna meg
3/6 anonim válasza:
Nekem sem szokták megkérdezni. Én már automatikusan mindig szoktam szólni, hogy ha van rajta kedvezmény kupon, akkor vonják le.
4/6 Metionin válasza:
Nem kérdezik, azt szokták csak hogy van-e kártya. Olyankor mondom hogy igen és majd kérem a kedvezményt.
5/6 anonim válasza:
Dolgoztam decemberben egy Rossmannban, nem szabad szólniuk.
6/6 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek! :) Így már értem
2021. márc. 11. 22:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!