Mit csináljak, ha a Calzedonia hiányos árut küldött a részemre, de nincs számla és az ügyfélszolgálat sem érhető el?
Rendeltem egy nadrágot és harisnyát, ez több mint 13ezer ft volt. A harisnyát csak azért rendeltem, mert 13ezer ft felett ingyenes a szállítás, mert amúgy 3295 Ft a szállítási költség. Erre csak a nadrágot küldték el nekem, de se harisnya, se számla. Pedig az e-mailes rendelésemen ott van hogy egy harisnya, egy nadrág és ingyenes szállítás. Írtam már kétszer az ügyélszolgálatnak (telefonszám nincs az oldalukon), erre angolul kapok egy e-mailt december 23-án.
"Due to a high increase in requests during this period, we were unable to respond promptly. We are very sorry.
If you still need our assistance, we kindly ask you to reply to this email and we will try to help you as soon as possible!
We apologize once again and remain at your disposal."
Most már ott tartok, hogy a nadrágot is visszaküldeném (habár már lejárt a 24 nap), de mivel nincs számlám, meg visszaküldő papírom sem így csak a fogyasztóvédelem maradna?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!