Kaptam ajándékba karácsonyra céges ajándékként 2 db CLARISONIC arctisztító készüléket. Mivel nincs szükségem kettőre, az egyiket eladtam Jófogáson. Azt írja a vevő, hogy hibás, vegyem vissza?
Egy szerbiai hölgynek adtam el, személyesen jött el érte. Kb 1 hét múlva írt, hogy nem jó a töltője, visszahozná a gépet, vegyem vissza. Én inkább azt javasoltam, hogy nekiadom az én gépem töltőjét, el is fogadta, kicseréltük.
Most ismét rámírt, hogy nem kapcsol be a gép egyáltalán, az én töltőm se jó neki. Írt a Clarisonicnak, ahol elutasították a garanciaigényét, mert nem lett bekapcsolva 3 havonta a gép, és teljesen lemerült az akksija, tehát rossz, nem javítható. (Csak a készülék szétpattintásával lehet cserélni az akkumulátorát.)
Azzal vádol, hogy nekem tudnom kellett volna, hogy 3 havonta be kell kapcsolni a gépet és miattam ment tönkre.
A gépet papírok nélkül adtam el, a boltihoz képest 60%-os áron, tehát nincs hová visszavinni, mint írtam, én is ajándékba kaptam őket, ráadásul külföldi cégpartnerektől.
Ti mit tennétek?
Én mielőtt megveszek valamit, utána olvasok, a működtetésének is. Ha ez a hölgy nem tette meg, nem tájékozódott arról hogyan kell használni a gépet, az az ő baja.
Én nem venném vissza, te még így is többet tettél, mint amit átlag ember tenne. Tönkrement, ez van, legközelebb olvassa el a termék használati útmutatóját, neten elérhető, ha mégse akkor a céget fel lehet hívni tájékozódás céljából.
Az h ő hülye ehhez, az nem a te hibád
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!