Hajfestés otthon, de mivel és hogyan?
Kérlek adjatok tanácsot, annyi féle festék van a legkülönbözőbb árfekvésben, hogy fogalmam sincs, melyikkel érdemes próbálkozni.
A nagyon drágák tényleg annyival jobbak?
ÉS egyáltalán mire figyeljek oda, pl nekem sötét színű hajam van, akkor a dobozon megadott színeredmények tényleg azt mutatják amilyen lesz a hajam? Vagy számíthatok rá, hogy mittomén mindenféleképpen sötétebb lesz mint ami a dobozon van? ( most csak találgattam, remélem értitek a gondomat)
Na szóval mint láthatjátok, totál kezdő vagyok és szükségem lenne némi instrukcióra a tapasztaltabbaktól :)
előre is köszi
A festék választás fontos, de attól hogy drágább még nem jobb egy festék. Először is fontos hogy sose vegyél drogériás dobozos festéket, egyszerűen ezek nem jól, se a Palette, se a Syoss, se semmi más agyonreklámozott márka. Festéket fodrászkellékesben vegyél, mert ott jobb áron tudsz venni professzionális termékeket és a hajadnak megfelelő oxit hozzá. Az eladó pedig tud segíteni a választásban, mert ért hozzá.
Pl egy sötétbarna hajat hiába festesz be világosbarnával, semmi változás nem lesz, mert a világosbarnában semmi nincs ami világosítaná a hajat. Ehhez először le kell szívatni a színt és utána festeni.
a syoss, a palette jók, csak nem mindenkinek. nem kell itt fodrászkellékeshez rohanni, a drogériás festék is abszolút jó. magadnak ne kísérletezgess leszívatással, az bízd profira. 5 éve festem a hajam, és mégis megyek jövőhéten fodrásszal festetni, mert leszívatni nem szabad otthon, se szar fodrásszal.
a festék a hajadon mindig sötétebb lesz, ezt jelzik is amúgy a dobozon. mindig kicsit világosabb színt vegyél, int amennyit jelez és szeretnél, különben csúnyán ráfázol. a hatóidőt tartsd be nagyon, mert lettem én már fekete véletlenül :) és nem árt egy anyuka/barátnő, aki segít neked, mert különben foltosan kened fel. mindenképp balzsamozz utána, különben szálkásodik a hajad.