A Lafferton fodrászatról tudnátok nekem valamit mondani?
2021.április 22-én hívtam a Podmaniczky szalont és már másnap 12:00-re kaptam időpontot. Azt megfigyeltem, hogy az online időpontfoglalásnál felesleges beírni, hogy mit akarunk. Nem olvassák el. Anikó, a recepciós hölgy viszont nagyon kedves, figyelmes.
Nekem itt nem rendbehozták a hajamat, hanem életemben először elrontották a hajamat. Egy rózsaszín és áztatott hús színű, borzalmas frizurájú és igénytelen fodrásznőt dobott nekem a gép. Külsőre nem szabad ítélkezni, attól még lehet jó fodrász, nyugtattam magam. Bár valami azt súgta, hogy meneküljek, sajnos maradtam. A kezdés a szokásos: szidja az előző fodrászt. Aztán közli, hogy melegbarna hajat fest nekem. Megyek a a mosóhoz, gondoltam megmutatja a színt és megbeszéljük, de idegesen közli, hogy üljek le. Hm. Minek bámészkodik a kedves vendég? Csak nem bele akar szólni, hogy milyen színű legyen a haja? A festési technikája érdekes volt. Az az igazság, hogy féltem. Attól féltem, hogy leégeti a hajam. (Olyan szörnyű lesz, mint az övé.) Aztán jön a festék lemosása. Gondolkodtam is, hogy miképp oldja meg a strasszos, hosszú vörös körmeivel. Hát nem is volt rendes hajmosás. Arról nem is szólva, hogy a festékes víz az ölembe is landolt. Egyszer csak éreztem, hogy a kezem a langymeleg vízben ázik. Olyan nagyon nem zavartatta magát. És akkor belenéztem a tükörbe és majdnem elsírtam magam. Rézvörös! Nem melegbarna, hanem a hajtő élesen, vörösen válik el a többi résztől. Mondom a fodrásznak, hogy ne kenjen semmit a hajamra. A szagokra nagyon érzékeny vagyok és el is nehezíti a hosszú hajat a mindenféle balzsam, olaj, stb. Erre elkezd valami krémet kinyomni egy tubusból. Mondom, neeee! De hiába. Az van, amit ő akar. Rákeni a hajamra. Aztán a szárítás. Itt már azon gondolkoztam, hogy megkérem mutassa meg már a fodrász bizonyítványát. Van neki? Elképesztően ügyetlenül szárított. Na és a saját haja mindig belelógott az arcába, amit azzal a körkefével fésült ki az arcából, amivel az én hajamat szárította. Döbbenet. Kedves a hölgy a maga módján. Meg darabos és fogalma sincs arról, hogy mi az a megfelelő szolgáltatás. Sajnálat, szánalom, döbbenet, harag és félelem érzései cikáztak bennem végig.
Magamra vagyok mérges, hogy amikor megláttam ezt a fodrásznőt nem hallgattam a megérzésemre és nem hagytam ott rögtön. Óriási csalódás volt ez az egész! Úgy hirdetik magukat, hogy rendbehozzák az elrontott frizurákat és nem úgy, hogy az ő fodrászuk rontja el azt. A szalonnak jó a marketingje, a többi fodrász nem tudom, hogy milyen. Én kifogtam. Nagyon. Egy történet a sok közül. Leginkább óvatosságra intenék mindenkit.
Én nagyot csalódtam a fodrászatban! Senkinek sem ajánlom. Erre bizonyíték az én példám:
Elmentem oda, mert anyukámnak bevált. Eleinte nem is volt rossz, a hajmosás még rendben ment. Aztán szárításkor rákent a hajamra kétféle no name krémet. Kértem, hogy vágjon egy kicsit a hajam végéből és dúsítsa a fufrum. A hajvágás jól ment, de aztán a régi fufrum elkezdte ritkítani és felszbdalni. Meg se kérdezte, mit akarok. Nem látta,( pedig az elején elmondtam) nem elrontott frizurával jöttem. Azután megmutattam neki, milyen frizurát szeretnék, erre kijelenti, hogy ez nekem nem jó - nem mintha ő döntene arról, hogy mit szeretnék. Elkért vagy 13.000 forintot azért cserébe, hogy elrontotta a frizurám. Soha nem megyek oda többet és mindenkinek azt ajánlom, hogy nagy ívben kerülje el a szalont!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!