Lehet hülye kérdés, de miért sértődik meg egy fodrász, akinél vagy 2szer voltam eddig összesen, ha más fodrászhoz megyek őutána? Hisz nem esküdtem örök hűséget neki.... (egyszerűen csak találtam olyat, aki kedvezőbb árban dolgozik!)
Több dolog nem egyértelmű, így leírom amire gondolok:
Egyrészt ha tényleg úgy írt ahogy állítod, akkor a többiekkel egyetértve tényleg változtatni kellene a hozzáállásán, mert emiatt is veszíthet el vendégeket.
Viszont ha csak azért írt, mert érdekli az indok, amiért ott hagytad, az a vállalkozása szempontjából teljesen érthető, mert a pozitív-negatív visszajelzés egyaránt fontos, mert így tud ő is gondolkodni a továbbiakon (pl. mint esetedben az ár miatt, vagy lehet a munkája minősége, a várakozási idő, vagy hogy lassan dolgozik, stb.).
#11 - es!
3 - szor voltam nála összesen, (ha a fru fru igazítást is hozzászámoljuk!)
Egy ideje érdekel maga a haj téma, így mivel ő mesterfodrász sokszor tettem fel neki hajjal kapcsolatos kérdéseket...
Egy hónappal ezelőtt megkérdeztem tőle, hogy a lila hajszín hogy állna nekem szerinte, és le kell e szivatni hozzá a hajamat, majd pár nappal később kiírtam egy facés csopiba, hogy olyan fodrászt keresek, akinél lehet Szép kártyával (is) fizetni, (mivel egy csomó pénz összegyűlt a Szép kártyámon), ezt meglátta a fodrász, majd írt nekem, hogy többet ne tegyek fel neki kérdéseket, ha más fodrászra van szükségem!
Szóval így történt az egész!
Na így már kerek a sztori és az első ötletem a helytálló. Ezen nem kiakadnia kellett volna hanem elgondolkodni és utána járnia, hogy nála működne-e a szép kártyás fizetés, hisz egyértelműen láthatta, hogy ezen ok miatt keresel mást. Vagy épp rossz napja volt vagy ilyen hirtelen haragú, de ezen mindenképpen változtatnia kell, ha továbbra is a szakmájában szeretne maradni.
Igaz más területen dolgozom, de ha tőlem egy megrendelő kér olyan terméket, amim nincs, először elgondolkodom rajt, hogy meg tudom-e csinálni, majd megpróbálom legyártani még akkor is, ha lehet senki másnak nem fog kelleni és soha nem térül meg a belefektetett idő és energia. Tehát én pont a fodrászod ellentéte vagyok, és ebből csak azt szeretném kihozni, hogy csak és kizárólag hozzáállás kérdése a vállalkozó részéről. Ha valami nem megoldható, azt őszintén és megfelelő módon kell lekommunikálni a vendégek/ügyfelek felé.
Kit érdekel?
Sertodjon, attól még nem lesz olcsóbb
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!