Hogyan zajlik élesben egy weblap rendelés lebonyolítása (tarhelypark.hu)?
Most először kérnek tőlem weboldalt, és egy kissé gondban vagyok a lebonyolítást illetően. A rendelő ismerős, úgyhogy amiatt nem aggódom, hogy fizetés nélkül lelép. Arra már rájöttem, hogy a weblap megrendelését neki kell elindítania (a bizalmas adatok miatt, amiket meg kell adnia), de hogy jövök majd én a képbe? A weboldal karbantartását és feltöltését is én kezelem, de ha ő indítja el a regisztrációt, nekem nyilván még semmi közöm az ő fiókjához.
Talán kérjem meg, hogy olyan jelszót adjon meg, amit nem sajnál, és én is könnyen be tudok lépni vele? Akkor viszont fenn állhat az a kockázat, hogy én is elérem a cég bizalmas adatait (adószámok és társai).
Hogyan intézik ezt a profik?
Előre is köszönöm a válaszokat, nagy segítség lenne.
Leülünk, átbeszéljük az elképzelését.
A megbeszéltek alapján írunk egy szerződést,
ami tartalmazza a feladatott, és annak költségét.
Ritkán szoktak mellé kérni egy titoktartási nyilatkozatot.
(De alapvető, hogy nem élünk vissza az adatokkal)
Előleg kifizetésekor, elkezdjük a munkát.
Beregisztráljuk a domaint, tárhelyet (ha nem mi adjuk),
És elkezdjük a fejlesztést, első adatok feltöltését.
Ha a szerződésben foglaltak kész, akkor kifizeti annak fennmaradó részét.
Ha közben kitalál még valami (jelentős) extrát,
akkor azzal növekedik, az alap szerződés, kiegészítésként hozzá kerül.
Alap elv, hogy ügyfél adataival, annak ügyfeleinek adatait titokban tartjuk.
És amúgy van rá törvény is, ami az üzleti titoktartást szabályozza.
Ja'h, és adószám, cégjegyzék szám, tevékenységi körök, elérhetőségek, telephely, sőt még cégvezetők se titok.
Ezeket online nyilvántartásból lelehet kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!