Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Van valahol AdWords leírás...

Van valahol AdWords leírás lépésről lépésre, mire kell figyelni, trükkök. Hogy tényleg hatékony legyen?

Figyelt kérdés

2015. júl. 3. 23:05
 1/2 Bökönyi Norbert válasza:

Kedves Kérdező!


Az AdWords kampányhoz természetesen van leírás, de azt tudnod kell, hogy egy Google AdWords kampány kezelése manapság egy nagyobb cégben akár 4 szakember is foglalkozhat, mert roppant összetett lett az utóbbi 5 évben.


Így lehet egy search, egy display, egy remarketing és egy Youtube kolléga minden területre külön-külön ráállítva.


Az alap és legfontosabb ismérv, hogy egy adott szóhoz/kulcsszóhoz tudod rendelni a hirdetésedet. A lényeg, hogy ezt kell alaposan és jól körülírni, mert olyan konkrét látogatókat kapsz, akik a terméked értékétől függetlenül potenciális jelöltek lesznek.


Ami még fontos és elsődleges az a kulcsszó/hirdetés és az érkezési oldal összhatása, mert az érkezési oldalnál - landing page - tartalmaznia, tükröznie kell a kulcsszót, amelyre hirdeted.


Ha így lesz, akkor jobbnak fogja ítélni a Googli a hirdetésedet és olcsóbban kapod meg, mint sokan mások.


Itt nem igazán lehet átadni azt a 11 évet xD, amit megtapasztaltam a Google hirdetési rendszerével kapcsolatban, hiszen ahogy korábban írtam ez már tudomány...


De ha kísérletezgetni akarsz, akkor ezt az elvet kövesd és elérhetsz apróbb sikereket. Kulcsszóegyezést és negatív kulcsszavak felvételére is ügyelj, mert a magyar nyelv annyira színes, hogy más a termékedtől idegen dolgokra is feldobná a hirdetésedet, ami viszi a reklámkeretet.


Itt még pár gondolat...


[link]

2015. júl. 6. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
A youtubeon rengeteg videót találsz erről.
2015. júl. 6. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!