Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Elmentett HTML kódot megnyitom...

Hirokin1 kérdése:

Elmentett HTML kódot megnyitom böngészőben nem jeleníti meg az ékezetes betűket vagy valami teljesen más absztrakt karaktereket rak be helyettük. Mi lehet a hiba oka, és hogyan tudnám ezt korrigálni?

Figyelt kérdés

A Kód a következő:

<!DOCTYPE html>

<html lang="hu">

<head>

fej meta-adatok...

</head>

<body>

törzs (Megjelenítendő tartalom)

</body>

</html>

2014. jún. 21. 19:31
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

Értem

a [link] próbálkoztam a wp-vel is de nem sokra mentem vele ugyanis onnan telepítettem és sehol se találtam semmiféle kezelő felületet bár a hozzáférési adatokat elkérte be is engedett de valami nagyon nem volt jó mer sehol 1 menü rendszer, se szövegszerkeztő vagy vmi hasonló amire szükség lehet az oldal létrehozásához de persze lehet én csináltam rosszul vmit hiszen nagyon kezdő vagyok eme témakörben... :S :)

2014. jún. 21. 21:14
 12/17 anonim ***** válasza:

Őket nem ismerem, ebben sajnos nem tudok segíteni.

De jó dolog új dolgokat tanulni, úgyhogy nem árt ha megismerkedsz a HTML és PHP fogásaival (ha van rá időd). :)

2014. jún. 21. 21:16
 13/17 A kérdező kommentje:
Na most h beszélgettünk róla megtaláltam a kezelő felületet úgy h beléptem a User mappába és ott meg nyitottam az index.php-t... :)
2014. jún. 21. 21:26
 14/17 anonim ***** válasza:
őőő... az nem lesz jó :) A kezelőfelület grafikus, ha nem tudod mit csinálsz, ne nyúlj a PHP fájlokba.
2014. jún. 21. 21:33
 15/17 A kérdező kommentje:

File kezelőből nyitottam meg 2kattintásos módszerrel tehát böngészővel

megnyilt a fire fox 1 új ablakban és kérte a felhasználó nevem és jelszavam amit sikeresen megadtam és a vezérlőpultba irányított

még így se biztos h jó??

2014. jún. 21. 21:37
 16/17 anonim ***** válasza:
Ja, akkor úgy lehet okés. De mint mondtam, nem ismerem őket. :)
2014. jún. 21. 21:39
 17/17 A kérdező kommentje: