Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Vajon miért nem mennek bele...

Vajon miért nem mennek bele ebbe a marketingesek?

Figyelt kérdés
Néhány társammal készítettünk egy elég komoly weboldalt, hónapokig dolgoztunk rajta, hogy minden tökéletes legyen. Egy gyűjtőoldalt készítettünk, ahol különböző cégek ingyen részt vehetnek, csupán az adatfelhasználási jogot kellene megadniuk és mi minden további munkát ingyen megcsinálunk nekik, a hirdetésekre pedig elég komoly összegeket szántunk, így afféle ingyen reklám lennénk nekik, abszolút csak előnyük származhat az oldalunkon való szereplésből. Mégis sorra mondják vissza a cégek az adatfelhasználási jogot, hogy ne merjük az oldalunkon reklámozni őket, nekik "ez nem lehetőség". Pedig mindenki, aki látta, azt mondja, jó ötlet és komolynak néz ki az oldal. Nem kevés pénzben van eddig bent,mégtöbb munkában, mégis úgy néz ki, nem tudjuk elindítani az oldalt, minden mehet a kukába a jogok miatt. Miért nem akarnak a cégek együttműködni velünk, miért nem élnek egy ingyenes reklámozási lehetőséggel? Miért ilyen bunkók és visszautasítóak a markertingesek sorra? Miért nem mindegy nekik, hogy reklámozzuk őket szabadon? Érdekes még az egészben az, hogy külföldön számos hasonló oldal van és ott az összes ilyen cég szerepel a listán, magyarán ugyanannak a cégnek az osztrák vagy német marketingese lát ezekben lehetőséget, de a magyar a miénkben nem?
2013. júl. 23. 15:06
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
Belinkeled az oldalt? Meg szeretnem tekinteni. Kuldheted akar privatban is.
2013. júl. 23. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Még nem töltöttük fel a végleges verziót, egy hét múlva indítanánk hivatalosan, utána belinkelem. :) Hozzátenném, a partnerjelöltek kaptak részeletes bemutatót és képeket róla.
2013. júl. 23. 18:31
 13/13 anonim válasza:
A dolog egyszerű. Hatékony marketingkommunikációt csak tudatosan felépített, alakított stratégia mellett lehet megvalósítani, így biztosan nem fog rábólintani sajnos egy sem az ötletre. :( Emellett, ahogyan az első válaszoló írta, mivel sok ilyen oldal van, fennáll a veszélye annak, hogy az adott cég belekerül a "tucat kategóriába". Fontos az egyediség hangsúlyozása. Ez olyan, mint a facebookos adathalász "likeolj és megmondom az indián neved" alkalmazás. Lehet, hogy mókás, de a játék után én azonnal törlöm azon cégek profilját, akik e mögé bújnak, mivel ugyan felhívtad magadra a figyelmet, de úgymond "hátulról mellbe". :) Létezik ma már elég sok online marketing könyv, érdemes olvasgatni, remélem sikerrel jársz a későbbiekben!
2013. aug. 2. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!