Hogyan lehet egy olyan weboldalt hatékonyan optimalizálni, amelyiknél gyakorlatilag nincs, vagy csak nagyon erőltetve, és csak nagyon minimális mértékben van változó tartalom?
Vegyünk példaként egy építőipari céget, ami termékeket értékesít, beépítve. Azaz terméket hozzákapcsolt szolgáltatással. Állandó termékkörrel, szolgáltatáskörrel.
Egyszer megírjuk és feltöltjük a weboldal tartalmát, de később gyakorlatilag nincs ebben változás.
Szakemberek szerint sokat javíthat az oldal helyezésén a folyamatosan változó, frissülő minőségi tartalom.
De mi van, ha nincs mit változtatni?
A példánál maradva egy ilyen (szinte bemutatkozó) oldalnál gyakorlatilag a referencialista bővítése, újabb képek csatolása jelenthet tartalom változást.
Más lenne a helyzet -gondolom- ha valamilyen fórummal, szakmai bloggal lenne kiegészítve az oldal; esetleg kifelé mutató -termékfejlesztésekről, új technológiákról szóló- szakmai hírekkel. (???)
Ez a jellegéből adódóan jelenthet rendszeres és folyamatos tartalom frissülést.
De mit lehet tenni azoknál az oldalaknál, ahol nem akarják az oldal funkcióit ilyen kiegészítő opciókkal bővíteni?
Köszönöm a választ!
Szerinted mi kell még hozzá, hogy jó legyen az oldal besorolása?
Figyelembe véve, hogy még csak a szerkesztés stádiumában lévő oldalról van szó. Mit, miket kell megtenni, hogy már a kezdetektől jó lehessen az oldal besorolása?
Majd a későbbiekben, mit és milyen gyakran kell megtenni a jó helyezések érdekében?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!